Dagen F

tjena bananer, snart är dagen F här =) F som i FLYTT, och självklart FRIDA (FREDA) =)

Solen skiner så fint idag, har jag upptäckt. Sov lite till efter 9. Mamma å Bengt verkar vara ute på promenad, så härligt att få vakna till själv. Skulle också vilja på promenad, men tror mitt schema är liiiiite för fullt för de. Jag och mamma ska ha hel dag med att ta fram alla saker. Dels är de bra med hjälp, men framför allt vill mamma vara med och säga vad som är var. Eller snare vad vi tror är vad. Kommer låna några saker som vi hade hemma i Vännäs förut, som liks bara ligger i lådor här. Tex elvispen... Sånt som jag har, men som befinner sig ca 70 mil söder ut. Ni är mer än välkomna att ta upp en låda om ni skulle passera Södertälje =)

Lite spännande och ta fram alla dessa saker som jag fått genom åren. Några saker följde ju som sagt med dit ner. Men då tog jag minimalt med saker och sånt som "jag inte behövde vara rädd om". Men nu ÄNTLIGEN ska jag göra en riktig flytt och starta upp MITT HEM. Hur underbart som helst. Ekonomin är inte den bästa, men jag tar de succesivt!

Ikväll måste jag bege mig till Vännäs. Ska fixa lite på min och Karros paket och sova hos Emma och Mattias. Sista gången jag behöver tigga bostad i Vännäs?! (iaf dom närmasta åren, hoppas jag) Imorgon ska jag på jobba 10-14.45, bada ska vi göra. Efter de kör jag hit Ka:n, för den ska jag in med på besiktning torsdamorgon (håll tummarna!). Onsdakväll ska vi fylla släpet så lasset går på TORSDA! Så få timmar kvar... I LIKE!

Nu ska jag äta lite... Tihi!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Det ska bli skönt att få "HEM" dig så man kan se dig lite oftare, och en säng finns alltid ledig hos oss till dig det vet du väl, och vill du ha sommarboende så finns ju alltid bodegan. Välkommen hem!

2010-03-30 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0