Mental uppladdning

Efter en lång å tråkigt helg är de snart månda igen. Inte för att jag längtat, men jag behöver komma ut härifrån och har ingen motivation just nu. 3 långa hemmakvällar i ett litet rum, de rekomenderar jag inte mig själv just nu, haha. Lite studuer har lyckats ta mig igenom. Alldeles för lite med tanke på all tid jag haft. Man är ju inte alltid på topp. Ibland behöver man lite press för att prestera.

Idag blev de iaf klart hur jag tar mig hem. De som tänktes förra veckan blev helt struket. Kvinna som jag är så hade jag en plan B, eftersom de hade med en karl å göra. Så plan B sattes igång igår. Kalle kommer och lånar min soffa nästa helg, så som hyra får han ta hem en väska med saker (den ska fyllas!). Sen var jag just påväg att boka tåg hem igår, då jag fick en känsla att jag skulle ringa Emma först. Så att någon kune hämta mig vid tåget. De telefonsamtalet gav mer. De gav en skjuts hem från Stockholm *WOOOHOOO*! Hon å Hanna ska till Jönköping tisda den 2 till sönda den 7e, då jag vill hem. Så då får jag åka med. Toppen toppen och allt kommer hemåt, uppåt *YEY*!

Känns lite konstigt att snart lämna alla. Lite sorgset, men men. Stockholm just nu är mycke press, så kanske därför de känns så skönt att komma härifrån ett slag.

Imorgon är de som sagt vaxprov. Hade en vaxning i fredags, halva ben +bikini. Inte lika snabbt som jag önskat, men imorgon är de som dom säger i Rally-världen - Full fart, spar tid!

Hoppas på att somna tidigt, men än så länge klarvaken. Vaknade så kl 8.30, men höll mig kvar å försökte små sov en timme till bara för att ta till vara på sovmorgon. Lär bli ont om dom i veckan...

Vad jag längtar efter...hihi

KRAMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Snart snart är du hemma igen :D

2010-01-18 @ 11:00:55
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0