A new year

Sist jag skrev satt jag 130mil upp i en varm å skön stuga i Hemavan. Nyårsafton var en lugn tillställning med massor av god mat och härliga skratt. Stackars Malin däremot satt med sin hand i bandage efter en vurpa innan hon ens tagit sig till liften, ajaj. Men även hon fick sig några goda skratt.

Nyårsdagen blev en snabb städ och vi satte av hemåt. Jag hade så ont i halsen å näsan rann. hade tagit över Pontis förkylning, inte roligt! Så helgen blev en Sävar-helg. Mjukisar, massa snorande, yrande och Dot med mamma och Bengt. Skönt med vila, och jag hann plugga lite grann. Bland annat gjorde jag klart mitt Spa arbete på söndan, som granskades och justerades av Sofia å Johnny, TACK! Mailade sedan arbetet till Emma och mattias som skrev ut de i färg... Så fint de blev, TACK! Kände mig faktiskt näjd över arbetet. Hade en del egna bilder i de. Bilder som jag är stolt över, kanske därför de känns bra :P

Måndan blev lite impulsiv. Först var de Kerstin och akupunktur, känner mig som ny! Sedan en sista minuten lunch med Emma, som jag gick media med. Strosade runt på stan själv ett tag och mötte fler gamla vänner, härligt. Tog bussen hem och packade de mesta innan jag gick isäng före 21. Kunde dock inte somna på nästan en timme, så när väckarn ringde 01.10 var jag trött. Nicklas hämtade mig före 2 och vi åkte mot bilfrakt för dagens arbetspass. Tur att Scanian var varm, för de var de inte ute. Dagen blev 3 lass flis, och 3 lass bark. Från Klockarbäcken till Dåva, givande väg -Not! haha. Satt å läste elektroterapi när han lasta. Dagen gick fort, och vid 13 åkte vi från bilfrakt igen. Och NEJ, till alla er som ens tänker tanken, inget var på de viset. Jag ville åka lite lastbil, Nicklas ville ha sällskap å de va kul att ses igen. Så de så=)

Väl hemma igen slumrade jag ca 45min innan Bengt for och hämtade middagsgästerna Pär å Gunnel. jag var trött. men efter middan så började vi spela Dot å åt efterrätt (socker) så kom jag nog i andra andningen. Körde hem Pär å Gunnel runt tolv. Sen hem igen å i med de sista i resväskan. Stressade eftersom jag ville isäng. Väl isäng var jag verkligen igång, så de tog ett tag å varva ner. Kändes lite illa att bara sovit 45min på 24h... å timmarna natten till de va ju som sagt illa också. Blev inte allt för många inatt heller. Upp vid 7.25 :/

Efter att ha suttit breve Clabbe (kändisen), landade jag i verkligen/Fjollträsk kl 10.50. Kallt, trött, lock i öronen...Bittert med andra ord. Dagen har gått till att packa upp, handla, lagat massa mat och ikväll -studier!

Imorgon kör de igång, slutspurten. Blandade känslor! 6slutprov, en repetitionsvecka sen examen. Freda, tisda och torsda är dom 3 första proven -alla teori och praktik förutom på tisda då är de bara teori. Jag TROR på mig själv... Tänk logiskt, de finns där. PRAY FOR ME!!! En dag i taget, vardagen får komma sen!

Ska läsa igenom hårborttagningen igen nu, sen sova... De behövs. Sov morgon imorgon, skönt! Mycke svamel blev de som vanligt...skönt å tömma ibland ;)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej, hoppas allt går bra för dig. Nu ska vi ut på skotertur :) hihi Ska bli så nice. Ha de så gött.. Kram

2010-01-10 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0