KÄMPA!

Gårdagens 20m var såna där då man måste hämta igen sig lite för att man vet att dom nästa 20 kommer kräva allt å lite till. Gårdagen var som sagt "bara" Drygt 2h skola. Var där från kl 9 och förberedde och hjälpte tjejerna med lite frågor, hämta saker å annat. Sedan bytes vi av så att de alltid fanns "en extra hand" till hjälp. Och tro mig, de behövs. Bara att få sin bunke diskad och ta 3 klunkar vatten istället är SÅÅÅÅÅ mycke värt!

Var hyfsat lugn imorse tills jag kom in i salen, då kom skakningarna. När jag fått fram mina saker satt jag och samlade mig lite mentalt. Vid 9 skulle vi köra igång, men eftersom ena kunden var sen kunde vi inte börja. Alla ska ju köra samtidigt. Vi fick vänta över 20min... Tro mig de är LÅÅÅNGA 20min sån här dagar.

Tillslut var vi igång, knepig kund och jag la värsta planen, men de löste sig galant hon blev jättefin. Ina å delegaten såg lite undrade ut när dom såg planen, men allt eftersom såg dom min tanke så de blev ändå okej. Lackningen på handen kunde varit liite bättre, men med dom naglarna kunde INGEN trolla! 10min blev över till Make-upen... Otroligt nöjd med de jag hann! Snabb diskning av verktyg, sen lunch. Kom upp vid 13. Slängde halvt isig maten i ren stress för man var såå speedad. 13.30 gick jag ner igen. Fann min säng bäddad för kommande behandlngar. Dom som varit i "tvätten" hade fixat allas. UNDERBART! Hann andas och laddade med lite Pim-pim, mums (suuugar!)

Gjorde en kroppanalys (mycke bra kund!), kroppsaparat som jag förklarade fint för delegaten på engelska =). Avslutade behandlingen med benmassage. Benmassage som vi sedan fick fortsätta med alla som prov. Sen var de vax-dags, kändes flumigt. Dom vill bara se tekninken, så jag hann nästan 2 halva framben och en hel armhålla. Vid de här lagat var värmen total, slut som få. Kunderna fick 20min rast, vi städade om till dagens sista: Spec.arbetes behandling. Alla hade med sig fina handdukar osv. Själv hade jag en fin morgonrock till Ewa. Äger inte så mycke annat just nu. Gjorde en egen Hot stone/akupressur/massage-behandling. Lite lätt improviserad. Vi packade upp kunderna delegaten sa:Thank you, and good bye. See you all on friday! (ALla höjde ögonbrynen, hade vi klarat allt) Hon å Ina gick innan vi reagera. Vi städade undan allt å efter ett tag kom INa ner igen, klockan var över 18... Grattis, ni klarade de ALLIHOPA! Nästan gråtfärdig....

Färdig iaf... Kom hem duscha, åt sedan ha jag fastna här på min madrass. Pratat i telefon, försökt läsa spa, men inget går in. Såååååå slut både inne å ute. Ska gå å borsta tänder sen sova... Spa-skrivning imorgon. Må allt finnas på lager sen förra provet!!!

WISH ME LUCK!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0