Sweet home NORRLAND!

Sorry for the late uppdate, men tiden går fort när man har roligt =)

Tog mig hem förra lördagen. Checkade in 38.2kg bagage (max vikt är 20kg!!) Men behövde ej betala en krona *YEY*. Handbagaget vägde nog minst 10kg också. Snäll tjej och lite folk på Bromma, eftersom de bara gick ett flyg. PERFEKT! Fick hjälp av underbara Emma att ta mig med all packning till bussen i Alvik. Hade nog gått under utan henne. Hon har även besiktat rummet idag, skönt! Som tack fick hon ärva diverse husgeråd, mat å möbler. Bra där!

Väl hemma möttes jag av en överraskningsfest till MIN ära, den bästa presenten NÅGONSIN! Så rörd att alla syskon med familjer och mina vänner stod och väntade på mig... de är KÄRLEK! Go midda, och mys med dessa, vad mer kan man önska sig?

Åkte med till Skellefteå på söndan. För på tisdan körde vi vidare mot Piteå. Träffade min chef Jeanette på Havsbadet. Ingen direkt intervju, utan hon pratade lite allmänt sen visa hon runt innan jag gjorde en liten ab på hennes samt en ryggmassage. Hon var inte tyst många minuter, men hon gillade mitt arbete så de var bara boka upp sig på jobb. Så på freda åker jag upp å kollar igenom lite, och på lörda kör vi =) Sara i min klass från Kiruna ska också jobba, skoj!

Timmarna efter kom magsmärtorna/kramperna, toa besöken och tillslut spy. Ingen rolig kväll/natt! Tog bussen ner på onsdan. De var ingen angenäm promenad, 3km -15 grader och illamående. Men blev piggare på kvällen. Torsda var jag näst intill normal. Åt lunch med Hanna innan vi åkte mot Vännäs och jag jobbade kväll+natt som personlig assisten. Kul att vara tillbaka!

Åt en macka på caféet med Zandra på morgonen och fick reda på om lilla bebisen (GRATTIS VÄNNEN!) kan dagen börja bättre? Köpte med blommor till min mamma som just kommit från Thailand, snäll dotter! Stilsam dag (trött!)

På lörda var de tillbaka till Vännäs och mys med Hanna. Spelade även bandy. Jag å Hanna hade en perfekt utekväll. Båda på väldigt bra humör, dans, lämpligt sent -Strålande! Chaufför hade vi också, sån lyx!

Igår var de Alla hjärtans dag. Nisse som vunnit SM skulle inte komma hem förens sent, så jag å Hanna myste ist. Promenad, såsning vid tven sen bio med Johanna i Vännäs. Såg Its complicated. Riktigt mysig, rolig och pinsam film. Supernöjd!

Idag var de stan som gällde. Mamma släppte av mig innan hon åkte till jobbet. Köpte busskort ett Umeå-Sävar å ett Umeå-Piteå. bra att ha. Klippte mig, längtat! Sen jaga jag rätt på ett par solglasögon. Fanns tok lite. Blev ett par tillsvidare. Tog mig en promenad mot Haga å 363an där Nicklas precis kom med lastbiln. Lastade i Brattby, sen till Sävar. Han skulle liks ha hem lastbiln. Ibland har jag tur å hitta av någon så där =)

Så de har hänt senaste tiden.. Bilder kommer sen. Håller på maila Malin å Malin massa bilder... varje mail tar minst 5-7min... Inne på de 9e mailet (galen!!)

KRAM PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ingen är gladare än jag att du är HEMMA igen! på riktigt!

2010-02-15 @ 23:43:26
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

Men för att hela håret ska få balsam så måste man ta mycket. eller ja, mycket å mycket. mer än man tar shampoo iaf.

2010-02-16 @ 09:50:48
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0