Sunday, every day?

Tycker de är sönda varje dag nu förtin. Jag som hade lite svårt att hålla isär dagarna innan påsk, detta gjorde de hela värre. Måste ju skylla på något ;)

Freda blev jag väckt av jobbet. Fick kvällen+natten. Hann med en snabb-fika hos Emil och Jelle före. Nisse å Emil hade sitt "50årskalas" där. Kvällen gick bra, och vi åt en trevlig gemensam midda i huset. Hade lite sovmorgon på jobbet. Slutade 9.30, och hade lämpligt långt hem (20m?!). Var som trött igår ändå. Gick förbi pappa en sväng, apoteket, Franssons och sen hem igen. Vaknade inte till. Dolade på tills dess de var dags för bandy. Hade mått illa hela dagen, men bet ihop. Gick hyfast att spela ändå. Kvällen blev en väldigt lugn historia. Lånade en dvdfilm av Franssons. Invigde med andra ord min tv och ena soffan, very najs. Dessvärre så luddade min filt av sig på HELA mig och på soffan.. nooo! Filt byte!

Oj vad jag sov inatt. Blev nästan inte störd. Somnade bara om och sov tills jag själv vaknade. Vaknade till ett strålande väder. Så efter lite frukost, och söndags-strosande gick jag ut på långpromis... Stora nyby. Väldigt bra runda! Idag har jag lagat min första midda här. De blev fläskfilé, egen klyftpotatis, grönsaker och vitlök/curry-gisch =) Har ju ätit överallt annars dom andra dagarna.

Imorgon ska jag stor städa och sen åka till Sävar. Råkar lämna Emmas Ka där i veckan (hon är i fjälls, och jag får ha bilen bör tilläggas!). Den får stå där tills fredakväll då jag kommer hem med bussen från Piteå igen. Åker alltså dit imorgon. Blir 4 dagars jobb. Ska öppna själv på tisda, lite nervös eftersom jag aldrig gjort de helt och ingen visat heller hur :P Blir nog bra. De är jag å Elisabeth som jobbar själva i veckan, hennes sista vecka. Bebis beräknad om 2v. Jeanette (chefen) är på semster. Hoppas på en rolig vecka!

Sneak-peak på mitt vardagsrum, samt sovallkov...

Sover i vardagsrummet eftersom sängen ej ihopskruvad ordentligt.

Sen så är ju inte möbleringen klar som ni ser..

Men de tar sig?!

KRAM PÅ ER!

Ps: Självklart ska jag bju på fika... när jag skaffat de, haha! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0