Dravel

Veckan/sen förra inlägget i sammanfattning:
Måndas: Städade, var på intervju (minna inge mer)
Tisda: tränade, väntade på onsda?!
Onsda: Öviks trip. Strålande sol, underbara syskonbarn, träffa Åse å Jörgen, mysa med Kickis bebis Signe och ta hem min efterlängtade lådor. Kvällen skulle bli en tidig hemmakväll, men tog en vändig och blev sällskap ist =)
Torsda: Tränade, njöt av att få vara hemma en HEL torsda utan att åka till Pite.
Freda: Upp 6.10. Tog blen kl 7 (intressanta samtal under vägen till Sävar, mohaha!) 8.20 klev jag på bussen på E4an mot Pite. Låååång resa, ingen sömn. Väl framme trivs jag otroligt bra. Givande dag!
Lörda: Jobb, tungt men roligt. Sen den *pip* bussen hemåt igen (slut på bok, BITTER!). Hämtad av mamma. Tog Emmas bil till stan. Dansade runt med min syster och Sofia inne på Schlagerklubben tills Mattias å Lars ville hem. Snöblandat regn... Fortfarande ett tecken på att jag inte ska jobba i Pite! Underbar kväll!
Sönda: Tränade, hämtas Nils hos pappa. Jörgen fick även se min lägenhet. Bara Sofia å Åse kvar nu ;) Sedan var de kalas på Göransvägen. Nils följde med. Efter de åkte vi och handlade så vi kunde grilla med/hos Emma och Mattias. Kvällen avslutades med mys i soffan här. Vi låg i varsin soffa, såg film, åt gotta och njöt. I slutet av filmen kröp jag över i Nils soffa... Faster mys =) Sötnosen somnade på 10min och sov som en ängel hela natten.
Månda: Mys morgon med Gojja. Några ärenden sen mot stan. Ärenden, innan vi lämnade av Nils på bussen för sin livs första resa själv. Han är så stor *snyft* Hem å på jobbe direkt. Tur att man bor granne med jobbet?! Jobbade kväll+natt.
Tisda: Hem efter jobb, frukost, träna, duscha och satt deckad i soffan i handduk då ringer jobbet igen, bara att gå dit igen 3h. Flabbmöte igår kväll, sen somna jag fort och djupt
Onsda: Ny dag, nya tag. 7.50 var de upp på cykeln å trampa till Vännäsby. Kallt, tårarna rann av vinden fast jag hade brillor, låååång backe men ändå skönt. Spring vikade på Snickargården, avdelningen Båtsman. Fick vara med 12st sötnosar i åldern 1-3år. MYS!!!! Har även sett Greys avsnittet ikväll som jag missa förra veckan... Ljuvligt.

Sen vill jag bara säga ett ord: Upprörd

Imorgon är de buss dags igen... BLÄÄÄÄÄ! Måste låna bok och träna före.

Vi lämnar de där och bjuder på några bilder:

Pite Havsbad..

Elisabeh i vår skrub/personalrum    Renen Sven som jag hitta på en runda ute

Ett AB-rum                                     Välkommen till Spa



Min stor tjej som redan kan de här med Gloss. Flätade hennes hår, och njuter av denna bild!

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0