Lycka, att göra någon glad

What a week. Dagarna har kommit, gått och fötsvunnit. Känns ungefär som en onsda, fast mer som en freda i kroppen. Lika bra att inte ta ut helg än, när de är en hel dag till imorgon. De tar faktiskt emot riktigt mycket att gå till skolan 8h en lörda. Okej, de är frivilligt, vi får lite betalt, vi börjar kl 10. Men de känns fel. Blir nog bättre bara man kommit dit, brukar vara så. Spännande att göra behandlingar utan en handledare som ska läsa kundkort osv osv. Hoppas de går bra, kanske skriver imorgon ;)

Annars flyter de på som vanligt. Inte kommit in i träningstempot jag hade innan förkylningen, men 1 gympass och några promenader har jag iaf fått till. Ville börja lugnt eftersom hostan är lite på lut, och känns av ibland. Men de ska bli skärpning.

Skärpning även på plugg sidan. Har bara skrivit på mitt spec.arbete en gång i veckan. Så på sönda borde de bli en plugg och träningsdag, minst sagt.

Känner mig lite glad. Sista kunden idag var en man, som inte visste att han skulle få en ryggmassage före jag ropade upp honom. Han var där med sin fru å dotter och trodde hon skulle färga fransar och bryn, men hon hade bokat åt han ist. Han var ganska vältränad och rejäl ryggtavla och jag tog i och satsade och kämpade hårt. Efteråt klev han upp, lite vimelkantig å sa: Oj, eller Wow kanske man ska säga. De här var otroligt.
Han såg bara så lycklig ut. Jag tar åt mig lite ära, för de gör mig lycklig. Har haft en sån dag när man har kunder som verkligen blir glad och uppskattar ens arbete och lyssnar på mig och vad jag kan och litar på mig. De får mig att må bra. Att få visa att jag lärt mig saker, att få förtroende och kunder som kommer tillbaka, de är en mäktig känsla. Igår kom exempelvis vis min "första stamkund" Polisen tillbaka, som gått hos mig sen i februari. Så härligt de är =)

Ikväll efter middan gick jag en snabbis runt sjön. De blev rackarns tvär mörkt. Så jag ringde Hanna. Hon satt hemma å bara såg på tv. Tänk om jag varit där, då hade vi kunna gjort de tillsammans. Attans!

Men men, funderar på att gå isäng. Men de är en bra klassiker på 22. Hm! Ska göra mig klar innan å se lite, tihi!

KRAM PÅ ER

Nu när MIN mobil är tillbaka från lagning bjuder jag på några bilder...

Kvällens runda runt Judarn... Fint!

Efter mitt besök hos kirurgen...En spruta, massa bandage, och ont!

Skellefte flygplats... Bästa mottagandet!

Han vi alla älskar... Edwin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0