Mör

Mör är jag, minst sagt. Bena känns som två öma grejer med bly längst ner. Har varit salongis i veckan och sprungit runt massa på skolan. Speciellt idag. Så dom av dom 8h, blev de minst 6,5h spring, sen bolaget på de. Fast då var jag smart och intog kassan nästan 1,5h för att få sitta. Men de tog de sista av min kraft. Skön stämning sista halv timmen, inte alltför mycke kunder å rolig personal =) Nu sitter jag avdankad i soffan, ny äten och belåten fortfarande med arbetsbyxorna på. Orkade verkligen inte byta om, när jag liks ska dit imorgon igen.

Imorgon är de även personalfest hos Carina på hennes landställe i Nyköping, 15mil bort. Jag, Julia å Ewa åker efter jobbet. Skoj skoj! Lär va slut dock :P

Veckan i övrigt har varvats med skola, jobb och spec.arbetes skrivning.  Som tex tisda: Skola 8h, bolaget drygt 2h, skrev skolarbete till 23.30. Tog mig en sovmorgon på onsdan till 9.30, fy fasen vad skönt! För sen blev de skola 12-20, och vidare till bolaget direkt. 23.03 gick jag med tomt huvud hemåt. Svårt att somna var de, så tung gårdag. Men de var de värt :P

Igår kände jag mig lite stolt över mig själv, då jag städat, tvättat och återigen skrivit på arbetet. Stolt att jag orkar med så mycket. Stolt att jag inte bara lägger mig ner i soffan efter skolan och jobbet utan ger allt så att jag kan ha en vilodag på sönda. De märks på kroppen att de imorgon är 4e helgen i rad med lördags arbete. Men nu är de snart hemfärd. Saknar alla där uppe SÅÅÅ! Ska försöka ta tillvara varje minut. För sen är jag här nere 10 veckor, SJUKT!

Sofia: Du har inte missa något. tack för artikeln, kul med brev.
Emma: Saknar dig också...
Till er båda... Inte ofta man hör något från nån av er.

Nä, nu ska jag ta en snabb dusch och vila mig iform inför imorgon! Se Greys avsnittet jag missa i onsdag =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

ta hand om dig gumman

2009-10-03 @ 13:30:45
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0