Helt sjukt... Inte!

Helgen kom, gick och försvann känns de som. Helt så illa kanske de inte var. Hann med en hel del... =)

Freda var midda hos mamma å Bengt med Fia och Edwin. Körde senare till Vännäs och träffade massa folk *längtat*

Lörda kl 9 gick jag å Zandra på morgonpromenad. Tog även med Linus, han va lycklig!




Sedan blev de 2 pedikyrer. Karin å Tord var kunder, gick fint tyckte jag. Efter de blev de "hela familjen/gänget" mot stan. Karin och Hanna köpte paket, jag en ny kappa, Johanna fick övningsköra och Ludde fick ett nytt minneskort. Alla nöjd =) hem igen å iväg på bandy, ingen tid att förlora! 2h hårt spel, men roligt. Hem och fixa inför kvällen. Tjejfest, minst sagt. Kvällen var en kväll isig, vi lämnar de där...hahaha! tack brudar!!!

Sönda mot Sävar med Emma å Mattias. Kvällen isig var inte så spännande. Men massa mys med Edwin. Fick klippt håret, välbehövligt!



Annars så går dagarna framåt, fort som vanligt. Dock inte måndan då var jag i trans och hade assss kunder. Den näst sista kunden, åååååh till och med min handledare å klassen kollade snett på kärringen *grrr*!!

Angående rubriken så var blodproverna bra, ALLIHOPA! Glad och lättad på någe vis.

Redan torsda imorgon, härligt. Kunder på förmiddan, sen ska jag få en lyxkur på lektionen (hel kroppmassage, ab express, manikyr, lätt pedikyr) underbart skönt.  Gick rätt bra när jag gjorde den i fredas på Minna. Nu börjar Greys igen =)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du saknas mig!

2009-10-15 @ 16:58:02
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0