Mitt i prick?

Ja mina vänner, vad ska jag säga?! Saknar er, helt klart! Om dryga 8,5vecka är de jullov. De känns som alldeles för nära?! Hur ska jag hinna med allt? Sen är de lov 18/12-7/1. Dom hade sagt att vi skulle börja den 4e. Våran rektor kom och berättade de personligen för oss så att vi kunde boka flygbiljetter, vilket jag gjorde. Sen sa dom i fredas:
- Ni har fått längre jullov. Ni börjar den 7e ist fr den 4e. De är ju liks röddag på onsdagen.
Alla jublade, men jag blev lite arg, eftersom de kostar 250kr att boka om biljetten *ÅHHHHH* Pengar man gärna vill behålla. Men hellre 2dagar till hemma!

Här nere är allt vardag. Skola hela dagarna, tränar, pluggar och drömmer mig bort alldeles för mycke. Men i fredas var de lite ovanligt. Slutade kl 16.30, HELT KNÄCKT. Eftermiddan var 2 helkropps massager och 1 bikinivax. Min handled är inte okej. Ska nog satsa på en till spruta. Men hur som så när dagen var över kom Sofia förbi. Och hon, jag och Malin gick på stan lite. Gick lös på ett par svarta tights som saknas, en kofta utan ärmar på rea, som jag sökt samt en välbehövlig Bh. Men inga skor hittade jag. Behöver ett par vanliga lågskor, för mina tar in vatten i sina 20hål. Vi gav upp och åt på taco bar, vilken lyx. Sofia å Jag åkte hem och hade en mys kväll hos mig med Idol och härliga samtal =)

Igår var en helt vanlig Frida-stundent-lörda. Jobb, kom hem vid 16. Så lite midda framför tven, sen var de bara börja plugga. Spec.arbete! Vid 23.30 gav jag upp. Efter nästan 4h, varav 3h på pinnstolen var de trä-smak i baken å svamlet var totalt. Men de gav resultat. Så idag har jag jobbat med "lay-out", blev skit-tråkigt. Men de får duga. Julia ska gå igenom min sammanfattning på engelska, sen ska det ut och sättas ihop?!


Mitt förslag på framsida... Enkel å stilren?

Innan jul ska jag ha klart ett till arbete om Vatten också, huva! Mer plugg får bli imorgon. Ska nog sova snart, eller försöka. Sov till 10.24 imorse =) Vaknade kl 8 å insåg att jag kan lugnt somna om och vakna när jag vill...FREEDOM! Fint väder var de idag också. Gick 3 t-stationer när jag skulle å handla. Sen var jag dyng-sur om fötterna, skit skor!

Nu ska jag ge mig...Pöss på er! (Jag vet att ni läser, eller hur! =))


Kommentarer
Postat av: Åse

Japp - det gör vi!! ;-)



KRAM KRAM



ps, framsidan blir skitsnygg!!!!

2009-10-19 @ 08:30:58
Postat av: Elin

Tack för dina ord!



Jag har sett att du ringt. Första gången hörade jag inte och igår skulle vi precis iväg. Tyvärr hade jag inga pengar att skriva det...

Vi kanske kan pratas i veckan någon gång?



Förresten vi kommer inte till helgen heller... Sune var upptagen så det blir i mitten av november ist.

Är du hemma nån helg då?



Håller med ovanstående kommentar, framsidan blir skitsnygg!!!



Kramar!!!

2009-10-19 @ 11:27:43
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0