A good feeling

Hej hopp, vad tiden återigen sprungit sin väg. =)

Lördagen var väldigt bra, nere i Norrköping. Vet att jag skrev Nyköping i förra inlägget, men med tanke på alla bud på bolaget så ärde inte konstigt att jag inte vet hälften..haha. Hur som kom vi dit. De regna hela vägen ner, och i motsatt fil var de 3 trafikolyckor på 20min. Huva! Kvällen bjöd på en 3 rätters, gott vin och många skratt. Hoppade av i Södertälje och sov hos Sofia och Pontus. Fick mig en härlig sovmorgon och trevlig stund innan jag åkte uppåt, hemåt. Midda och en LAT kväll. Var nog minst 4veckor sen jag hade en sån time-out. Å gu se skönt he va =)

Veckan i sig har varit långt ifrån spännande. Jag har mitt sikte inställt på freda, å de är snart.. JAAA! Riktigt taggad, och längtansfull för att få koma HEM! hem till vänner, familj, frisk luft och allt de där man är tycker om =)

Igår tog jag blodprov. De blev i 2 omgångar, men båda på morgon/förmiddan. 7 rör första gången, 2 rör andra gången. Nu banne mig ska vi se om de är någe fel på mig. De är inte så att jag tror de, eller känner något. Men ibland är de nyttigt att kolla efter ändå.

Sitter och njuter, ids inte plugga. Har städa, duscha, måla tå naglarna och är så sugen på att börja packa. Ska tvätta imorgon på morgonen, sen packa efter skolan.. OM jag kan hålla mig??! hehe! På tven är de Greys. Men såg de avsnittet i fredas, samtidigt som förra veckans, för de var ett dubbelavsnitt och jag fick hela. De var en BRA fredakväll.

Om mindre än 2 dygn... NORRLAND =)

Å VAD JAG SAKNAR ALLA! PÖSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0