Like alot

En helg utan studier och jobb.... UNDERBART! Känns som om jag haft semester en vecka, så behövligt! Enda studierna blev igår kväll, alldeles lagomt.

Helgen blev utgång med Hanna, Mariah och Lisa. Grymt kul! Jag å Lisa hade härligt långt samtal till in på morgontimmarna innan vi skiljdes åt. Sånt där man behöver emellanåt.

Lördan blev lite sovmorgon, inte om man räknar timmarna för jag var ju isäng på morgon men ändå. Vid tre var jag inne på stan och möte upp Johanna, Karin, hanna å Mariah. Så vi strosade runt där till affärsstängning. Hanna och Mariah for för att se på teater. Vi andra åkte ner till Södertälje och gick på resturang och möte upp Pontus med sin pappa, syster och hennes man. Sen kom även Sofia =) Så en go midda där, innan vi dosade i soffan. Blev återigen en sen kväll. Så tragiskt att det ska ta ca 75min att ta sig 4mil, men men.

Söndan var de heller ingen rast och ro, utan Skärholmen väntade. Dom skulle shoppa så jag njöt av sällskapet, en utsökt lunch och råkade köpa en liten klänning ;) Behövligt, oja :P

Nästa vecka är första slutprovet, Make-up. Helt sjukt att vi redan är där.... Ihh! Dags att satsa, de här ska gå...!

25 dagar kvar =)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Och ett speciellt tack går till min kära stora syster som gjorde den här kvällen möjlig ;)

2009-11-23 @ 22:30:24
Postat av: Zandra

Zandra gillar detta.

2009-11-24 @ 09:25:19
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Freda

tack min syster, men jag rörde aldrig din pengar ;) Kvinnan kan :P

2009-11-24 @ 17:17:14
Postat av: johanna

tack för en underbar helg! hade jätte mysigt!

2009-11-25 @ 10:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0