It´s all coming back to me...

....Now! (För att citera Celine Dion)

Satte mig för någon timme sen med Anatomin. Tog pappret med: Vad är detta, och de andra pappret: Detta är fattar jag inte, behöver läsa mer om (2 fina papper jag skrev i lördas). Läste mitt "problem" med delen, skrev lite om de. Tog häftet med flervalsfrågorna och svarade på frågorna. Och om de var någon fråga som jag inte förstod så bröt jag sönder den och försökte förstå grunden, det fungerade. Och plötsligt hörde jag Celine Dion i huvudet "It´s all coming back to me now...!" verkar komma ihåg en del, det börjar kännas bekant. Men jag ropar allt annat en Hej, än. Much more to come... Härnäst är de dags för njurarna. Men de får bli imorgon.

Eftersom ingen annan velat läsa igenom mitt arbete gjorde jag en sista genomläsning själv ikväll. Ändrade återigen en del. Så imorgon ska jag skriva ut det hela. Vill någon läsa och kommentera de går de fint. Annars lämnar jag in det jag skriver ut imorgon....! Längtar till utskrift!!!

Idag fick vi sluta 15.30, för läraren skulle iväg och vi jobbade in rasten. Men lite "bonus" fick vi iaf. Jag skynda ner på gymet. Crossfit, på G var jag, 1mil =50min 49sek... Feeeeel good. Ville köra programmet ut, så resterande 14min gick i lugnt tempo 2km till. Så 12km, jag är nöjd! Varm var jag minst sagt också.

Imorgon beräknar jag att vara inne i stan vid 11, så en liten sovmorgon innan dagen ska börja. Vi är så gott som fullbokade varje dag, så jag behöver denna vila om jag ska klara av resterande dagar av veckan. Greys på kvällen också...mmmmmm!

Måste bara berätta en dålig nyhet, iaf för min del. Min onda knöl i handleden is back! Halva storleken än så länge. Och smärtan kommer smygandes...........ÅÅÅHHH! Men Happy-face på.

Läraren tittade in i mina ögon i dag å sa: Du är eld och Jord element. Du kör med ena delen tills de inte går, då tar du till den andra tills du nästan är i botten, då tar du allt samtidigt och håller tills du kan köra fullt igen. Din mjälte mår inte bra... de gör nog inte du heller.

Hård dom, men sann!?

GO NATT på er! PÖSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det låter precis som du.



Gumms du måste ta det lugnt och varva ner! En sak i taget, som jag har sagt hela tiden!



Var rädd om dig!

2009-11-11 @ 08:38:43
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hallå!

Är säkert för sent ute, men jag kan gärna läsa genom ditt arbete.Bara att maila det! Johnny kan säkert läsa igenom engelsk-delen om du vill. Du vet, han är ju lärare i det där språket...



Ha det bra!

Sofia

2009-11-11 @ 15:38:11
Postat av: Åse

Här har du en till som självklart läser om du vill!! Men jag ser att två pedagoger erbjudit sina tjänster & den ena av dom är bara hemma hela dagarna & är dessutom GRYM på språk - så utnyttja dom vet ja! ;-)



Sen till träningen - shit vad grym du är!!! 12 km på en sån där maskin är ju sjukt jobbigt!!! Bra jobbat!!!!



Var rädd om dig!



KRAM

2009-11-12 @ 07:22:40
Postat av: johanna

längtar till helgen!!! ska bli så kul! bara du inte pluggar ihjäl dig tills dess ;)

2009-11-16 @ 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0