Höstlov

V 44 är snart förbi, och stordel av Sveriges befolkning har fått njutit av ett höstlov, vi andra har fått levt på andra sidan. Smockat på salongen! En kund hit, 10 kunder dit, helt slut! Känns verkligen i kroppen, axeln känns som ett stort blå-märke, helt mör. Men så ska de vara efter 40h salong på 6 dagar.

I veckan skulle vi även haft våran sista massagelektion, innan slutprovet. Givetvis var våran lärare sjuk, så dom slängde in en SPA-lektion med Bob i receptionen istället. Nödlösning? Oja. Vi gjorde helkropps-scrub sen var de lår och rumpan som skulle bli cellulit-fri. Thermolotion som satte igång blodcirkulationen, röd i 4h! sen lera på de hela, intressant. Bob hade en trevlig eftermidda med oss galningar, haha!

På onsdagen var de heldag på salongen, 5 kunder. Jobbade och slet och de ömade så fruktansvärt i handleden, men då då hade oturen vänt... I min handled hade ganglionet gått sönder och knölen runnit ut. Kvar fanns liten bula, och smärta. Ni skulle sett min lycka *TOTAL*! Smärtan har lugnat ner sig också lite grann, så nu ska jag avboka sprutan på freda och mina operationstankar är BORTA =) UNDERBART!

Torsdagen kom med de vi i klassen väntat på... En eftermidda utanför skolan. Vi åt lunch i Sturegallerian, några av oss. Sedan gick vi en trappa ner till Sturebadet. Klassen skulle "anmäla oss i receptionern" då fick vi veta att vi skulle varit där vecka före....?! Vi ringde upp på skolan, och tydligen hade Sturebadet då tabba sig. Och eftersom läget inte gick att ändra fick vi ledigt! Så välbehövligt! Jag gick runt Judarn..





Helgen har vart jobb på Spa-weekend. Men mina tankar var på kalas hos mamma! Jag å Hanna åt återigen midda tillsammans och hade en trevlig kväll. Vi åkte in till Odenplan och Resturang Vimmel, väldigt mysigt =)

Snart ska jag åka in till stan och möta upp Arvid som kommer med tåget från Karlstad. Hanna ska med också. Midda och lugn kväll väntar nog, härligt. Så städat och fint här!

Pöss

Ps: EFTERLYSNING Vecka 47, den 20nov kl 12 får jag ledig helg, till den 23e kl 12. Någon som vill förgylla min helg??? =) Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill förgylla din helg.. men har dock inte råd.



Du måste ju dessutom se new moon den 20;e!

2009-11-01 @ 23:33:28
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0