Snart är de onsda, sen kommer helg

Ännu en månda, ännu en ny vecka. Förra veckan var verkligen galen, från morgon till kväll. Men vi överlevde iallafall =)

Skrev ut mitt arbete på onsdan, blev inte fint. Ser riktigt TRÅKIGT ut! Men har varken lust, ork eller viljan att peta i det själv mer (sofia du har fått en kopia på mail).

Torsdan blev lång, för lång. Först en hel dag i skolan, sen mötte jag upp kusin Camilla och åt en snabb middan innan vi åkte mot Älvsjö. Tog emot Flabbs bilder och gick in på mässan för att montera. Först skulle vi bara hitta den förbaskade väggen gång, skavsår, frågor, otrevliga folk som skulle kalla sig arrangörer och hjälpa till. 45min senare satte vi igång. Kl 19hade vi packat upp ur kartongerna och satte igång...


Vi gick därifrån 23.20. Många felberäkningar, varför, några fel spikningar, funderingar på hur de skulle va/bli/se ut... OJ! Åkte tåget 23.38, för Camillas gick en kvart senare. Var hemma en DRYG timme senare efter 20min väntan i Alvik, fruktansvärt. Tröttheten TOTAL, Skavsår, frusen, såååå ont i bena. Somnade runt halv två...så ni kan ju gissa hur mina ögon såg ut när väckarn ringde... Just de Blod-sprängda!

Var igång i-ett på skolan 8h, sen bolaget. Att ta på sig jackan efter jobbet var som att trycka på off-knapp. Så hem, midda, dusch sen var de läggdags fast jag var pigg. Huvudet på kudden=zzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Lördan blev bättre än jag trott. Jobbet flöt på fint, blev bjuden på midda av/och med Flabb. Sen vidare till Tess och Björn för lite spelkväll med deras vänner. Många skratt, och jag fick mysa med Ivar igen. Han saknar mig ;) Sen samtalen på väg hem och hemma... Oslagbara =)

Tog ner bilderna igår. Dyrbar studietid försvann, men jag har kompensera de bra ikväll. Väldigt nöjd. Det har faktiskt varit en bra månda. Min enda kund avbokade, så jag fick vaxade axiller och gjorde FBF och lite massage på Malin. Efter lunch åkte vi ut på Lindingö på studiebesök på http://www.nordicbluehotel.se/info2.asp/id/60 . Vi valde ut Cornellia (vår lärare) att få en riktig turkisk-scrub. De var bara ca 40 grader där inne, och hög luftfuktighet. De brukar vara 50-60 grader, och 100% fuktigt. Men de hade inte hunnits värmas upp efter dagens städ. Vi andra satt runt om i rummet på fina marmor-bänkar i handduk för att stå ut. Jag tyckte de va skönt, syrianerna i vår klass svettades. Ska inte dom tåla mer? :P

Nu väntar nog sängen. Ska drömma om helgen... LEDIG och Hanna, Karin, Johanna och Maria kommer *YEY*

KRAM

Zandra: One step at the time... miss you!
johanna: LÄNGTAR; LÄNGTAR... Ska plugga tillräckligt så tid kan gå till er =)


Kommentarer
Postat av: Zandra

A small step for man kind BUT A GIANT STEP FOR F+Z!



Dag för dag!

2009-11-16 @ 23:48:30
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

Frida! Jag saknar dig också... kommer du hit??? alltså till stan?

Då vill jag träffas!



Puss o kram!

2009-11-20 @ 14:35:57
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0