Sommartider, hej hej

Ja, de har de varit.  Kvällen som skulle vara en vanlig, tråkig hemmakväll skulle bli en träff med min kollega Julia. Träffen blev flyttad 1h, jag kom sent, jag missade TUUUUBEN (Rälsbussen, vänner). Julia hae med sig Henke å Tavlan (nej, jag vet inte vad hon hette). Vi gick till gamla stan,  i en gräng, in å ett ställe. Litet, skumt, och dom spelade kärleksballader.....DANS, SÅNG, DANS....SKRATT!

Vilken kväll/natt...ME LIKE ALOT! :D Me borde sova nu... har förlorat en timme pga omställning av locka. Mig ska jobba kl 12.

Vem är M som skrev senaste kommentaren???

Jag är besviken på er andra att ni inte kommenterat min otroligt vackra svanbilder som jag tagit!!!!!!

Jag ska tvätta imorgon...jag borde handla. Hur som ska jag ändå knarka mina gröna, ny inköpta, dyra, förkylningspiller och lösa upp allt som skulle vilja kalla sig slem!

Pöss på er..... och kom ihåg...kommentera!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Huvvaligen. Ja du det lät iaf som du hade riktigt roligt igår.. Alla smsen är inte såna man förstår men det är så det ska vara:D

och freda... jättefina svanbilder ! :D

2009-03-29 @ 10:49:52
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: SecondhandTorget - Din secondhandbutik nätet!

Har du gamla kläder eller andra saker du vill bli av med?



I så fall ska du besöka SecondhandTorget.blogg.se, där erbjuder vi alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben, rummet, lägenhet, garaget!



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla saker som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd. För kan man fynda så är det på SecondhandTorget.



Kika under kategorin Annonserings information där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

http://secondhandtorget.blogg.se



2009-03-29 @ 11:01:48
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/
Postat av: Linn A

Dina Svanbilder är jättefina!!!

Är du lite hyper ? :P

kram kram

2009-03-30 @ 19:26:46
URL: http://huanxiang.livejournal.com
Postat av: Anonym

dude, det var micke du var ute med, ingen henke.... men men du e fort fin! pöss

2009-04-05 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0