För min svägerska

Ja, de kan väl vara lite dags att uppdatera här. Åse, du måste bara ha tålamod. ;)

Mitt liv har inte varit så intressant på sistonde, om de någonsin varit de *hahah*. Men men vjag tar väl vid från där jag lämnade er sist....

Fredakväll... Låååång dusch, sedan var de jag och tven hela kvällen. Först tänkte jag åka och hyra en film av Carro, men latheten övertog mig. Underbart skönt var de hur som.

Lördan skulle jag sova. Började vakna redan vid 8. Så tillslut låg jag bara där över en timme och försöke komma på vad jag skulle göra med mitt liv, denna hel lediga dag. Umgås med vänner kändes rätt, men inga att tillgå. Så jag tog ännu en dag helt off, bara för att de inte hänt sedan jag flyttade?! Kvällen spenderades i Rönninge med Sofia och Pontus, hos Pontus föräldrar. Så jag fick träffade båda dom, och hans syster, trevligt. Mina extra föräldrar Karin å Lennart var också såklart där. Dom bodde medan dom tapetserade hos Sofia å Pontan. Ska bli kul att se resultatet, nu när allt är klart. Hur som så var de en väldigt trevlig kväll. Kände mig verkligen hemma, eftersom de kändes som en typisk Vera å mamma Fransson kväll =)

Söndan tog jag tag i mitt liv. Går inte att ligga på latsidan hur som helst. In å träna, 1 mil på crosstraninern, sen fick de räcka. Hem, ut och handla, hem, laga mat (2rätter), läxa, tvättstugan 3 varav sen soffan *HEHE*

Så som ni ser, ingen helg att skryta om precis. Har hunnit med 3 kunder i veckan, 2 ab och 1 manikyr. Slutade kl 14 idag sååå skönt. Mitt seende öga har drog på sig en vagel igår kväll, så de känns som att blinka med en sten i ögat. Något som iaf kommer gå över av sig själv. Så les på läkare... de är ditt min lön kommer gå i vår, för de går bara utför! 

Annars har jag investera i nya pluppar på klackarna på stövlarna, som ny! Sen beställt ett Medmera-kort (vuxenpoäng). Köpte även idag Emla, för att bedöva smärtan när folk ska öva Epilering på mig *HUVA*

Ikväll ska jag å Malin vårda våran vänskap och baka kladdkaka och mysa i denna lååånga vecka (jobbar lörda). Solen lyser iaf, något som gör mig glad. Eller jag går lite som om jag vore helt blind. Glömde brillorna i Vännäs...så de ska bli nästa inköp. Dyra investeringar på G, med andra ord :P

Dags att vila mitt öga!
PÖSS


Våran snö... Våra gator är i princip torra =)

Till alla: Hugo mår bra. Han var väldigt duktig, och får mycke kärlek!
Zandra: Ska sota dig sen ;)
Linn: Kul att höra från dig! Klart vi måste ses..boka in 9-13/4 =)
Elin: Tack =)
Mamma Fransson: Jox i reseförpackningen??? Extra munstycket och min sport bh?! Missade jag nåt??

Kommentarer
Postat av: Zandra

det låter toppen :D

och du... ta med lite sol och torra gator upp när du kommer.. pöss

2009-03-18 @ 09:26:09
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Jag menar tvålen som jag köpte,finns den i nån reseförpackning? Det finns ju miniHugo om man vill ha med nån på resan, de brukar väl ha hyfsat sug.

Här lyser solen och jag ska ut på en promenad.

Pusspuss

2009-03-18 @ 13:19:23
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR när du är lydig!! :-)



Tack för uppdateringen & ha det gott!



KRAM

2009-03-18 @ 19:48:08
Postat av: Camilla

Jadu..nu är det träning somgäller för min del, måste ju komma igång som jag gjrode förr..=) Det är så härligt att träna, mne blir pigg och orkar mycket mera=)

Hoppas din rygg blir bättre=)



Vi åker hem 8 april med Ybuss, så ligger det till! Vi tog den billigaste transporten;)



Ikväll ska jag åka snowboard=)=)=) Kram kram

2009-03-19 @ 15:24:45
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0