Back in town

Oyes, de är jag. Kom hem hit till Vännäs i fredaskväll, blev hämtad på flyget av Nisse. Sen bjuden på midda hos han av Hanna... hahah. Kan de bli bättre?? Japp de kunde de.... Zandra kom dit senare och vi såg film...all in one night!

Lördan bjöd på trevlig grillfest med roligt folk och åka fin bil. Sen vidare på Marias för lite Noice. Överraskande slut, men de är sånt som händer.

Söndan bjöd inte direkt på någon sovmorgon, men klippt blev jag vilket är huvudsaken. Sen hann jag med att pröva baluppsättning, lack och smink, samt göra en frans och bryn... Allt innan midda. Grymt, trots att jag var så borta, haha. Tog mig en trip till Nicke ute i skogen. Väldigt fint, men Nicke mobbade mig bara och jag var såååå trött att jag inte stannade alltför länge.

Igår och i måndas så har mamma varit ledig så vi har gjort ett ryck här hemma ch hunnit en hel del. Igår var de verkligen organiserat kaos :P Idag kommer Sofia å Edwin, och sen kommer Jörgen med barn torsdakväll lr freda förmidda. Vi ska då börja köra bort till tippen samt lite till Sävar där de redan är fullt?! Förråd SÖKES! Jag ska nog inte bära så mycket, eftersom jag nog ska agera moster/faster/barnvakt...! På lörda ska jag dessutom ha Nils å Hilde själv, mys mys. Borde passa på att hitta på något då...hm!

Annars sen jag kom hem har jag varit hos tandläkarn, 0 hål *YEY*, hämtat arbetsschema, gått promenader med vänner, kört bil, cykla, myst med Tyra, gratta Arvid, GRILLA, sovit HELA nätter, osv... Sånt där smått som inte händer hela tiden där nere...!

Nu börjar mina naglar ha torka... Dom är så fint lila-målade. Ikväll ska jag lacka Majas röda inför imorgon....woho! Först och främst väntar min garderob på tömmning, och lite annat på att packas ner. På ett sätt vill jag bara flytta ut härifrån NU, till Franssons, och slippa "leva ur kartonger". Men samtidigt vill jag njuta av sista tiden i huset.........! Jösses vilka i-lands problem!

Hör gärna av er!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0