Always on my mind

Väldigt talande mening... Jag har tänkt på denna blogg sååååå många gånger, och tittat på den nästan lika många gånger, men inte fått tummen ur. Hur som så tänkte jag bara skriva någon mening så ni ser att jag lever =)

Sen sist har de återigen hänt massa. Jag åkte upp till Skellefteå, solade, badade, lekte massa med Edwin, åt gott, vann över Johnny i Dot, sov på soffan med Bamse, delade säng en natt med Bamse och Mona (TRÅNGT), var på stadsfest med Sofia och Johnny osv. Helt klart kanon värt! Vidare hemåt på fredan, och midda i Sävar hos mamma och Bengt. Bengts söner med familjer var också hemma. På lördan efter jag lämnat tillbaka Kian, tog jag Ka:n till Övik, till Elin och Jacob. Vi åkte ut till Österbillsjö och grillade med deras vän. Kvällen var mys och lååångt samtal med Elin, samt spel med pojkarna. Söndan styrde jag vidare till Bonäset. Alla var uppe på dagiset och höll på med utstädning så jag tog husnyckeln och åkte ner för en dusch. För första gången på lovet kände jag ro i livet. Jag kände mig hemma och trygg, vilken känsla. Efter utstädning av huset, flytt, jobb osv så trodde jag aldrig en känslan skulle komma. Eftermiddan tillbringade jag med Hilde, massa mys. Lekte även med Nils, åt ännu mer go mat, spelade mer Dot, knasades med Åse... hade kvalitetstid helt enkelt. På tisda förmidda kände jag att de är dags att åka hem och träffa vännerna jag ännu inte hunnit med. Körde hem i ÖS REGN, har nog aldrig varit så rädd. Vindrutetorkarna hann inte ens hålla efter... Hem kom jag iaf.

Dom kommande dagarna var de umgänge för hele slanten! På fredan började Vännäsdagarna, och regnet föll. Med stoppade in mig. Grillmidda hos Eve, trevligt sällskap sen ut på byn och träffades MASSA roligt folk... dygnsur om fötterna! Lördan började tidigt med servering på en Rally-sprint, återigen. Gick bra, men de var lite slitet. hem och laddade om för date med Jonas hos Jelle. Vi fikade och visade Vännäs, grymt trevligt. Middan blev sen, men bra. Åt med mamma, Bengt, Sofia, Johnny, Edwin, Gunnel å hennes karl på Marias, toppen! Hem igen och byte om, krashade min parfymflaska och vidare ut. Ännu en trevlig kväll tog fart och hux flux jag gick nerför Göransvägen ca 03.15 barfota, med klackarna i händerna, och ett leende på läpparna. Söndan kom fort, för fort. Upp packade, en sväng på byn, mutade Gustav sedan blev de brännboll och midda med ett helt gäng... Sedan var jag och Gurkan tvungen att åka, SURT!

Blev hämtad vid flyget av Tess, sötis! Väl hemma här, "nyvaken", trött, sliten, full av nya intryck, van med folk, vänner, familj, sol, och Norrland.... Så kändes allt som en enda fråga -Vad hände?

Skolveckan började. Måndan var som en timme. Så mycke kunder, 4-5 kunder varje dag, INGE tidsuppfattning, onsdan kändes som freda osv. Efter skolan på fredan for vi ett gäng till vår "klass mamma" Kaisa (jag nekade jobb, galet!!!!), och hade knytkalas. Pajer, kyckling, frukt, ostar, kex, rosé, många skratt! HÄRLIGT, mer mer! Lördan var litet slitet där vid 7.45, men jag kämpade och tog mig till jobbet. Galen jobb dag! Men vår inlåning från Vällingby vägde upp dagen bra nå mycke *haha*.

Igår var jag isäng vid halv tolv, sov nästan 12h inatt. SÅÅÅÅÅÅ TRÖTT! Vaknade till någon gång imorse, men de gick bara inte att öppna ögonen. Dagen har gått på få knop. men handling, matlagning, städning , lite studier och annat har hunnits med.

Imorgon börjar vi kl 12, jag är i tvätten i veckan *bittert*. Ska hinna träna före, dags för ett nytt liv efter sommarens slöa tillslag med go mat. Var många små promenader, men de var de enda.

oj, nu blev de långt igen :P Avslutar med några mobilbilder..

Första lördan...

Andra lördan...

Sista natten med kisse..

Wheels...dagen..

...kvällen.

Sötast!

Edwin steker...

Hilde och jag, söndasmys =)

Bodegan

Kommentarer
Postat av: Zandra

det där vara inte bara några meningar!!!

JAG ORKAR INTE LÄSA ALLTING.

inte idag iaf. kanske imorn eller så..

men kul att du bloggar iaf :D

2009-07-20 @ 21:59:08
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

Nu har jag läst allt och jag blev tårögd!

Kom tillbaka kvinna!

Jag måste få träffa dig snart igen!

kram kram kram kram kram kram kraam

2009-07-21 @ 09:44:47
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

äntlischen, nya ord på bloggen :)

Tog vi inget kort på oss, skämmes, det får vi ta igen nästa gång...

Härligt att få träffa dig, hoppas det blir snart igen!!! Kram på dig!

2009-07-21 @ 22:13:48
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0