3a advent

En vecka har redan gått sen sist, sviiissssh sa de. Helt sjukt att de är 3e advent, går som inte riktigt in. Nu när snön kom på "riktigt" i förrgår har jag börja inse att de är december. Julafton om en vecka?? Nääää de tror jag inte, inte redo :P

I fredags skrev jag klart mitt vattenarbete. Eller skrev tills jag kände mig nöjd, och skrivkvotten var fylld. Ska läsa igenom de, och någon där hemma också. Snabb design sen ut?? Hoppas på de iaf.

Lördan blev slööööö. Sov morgon, dola runt. Lite snabbt på stan, var inte direkt ensam så jag åkte ner till Södertälje kl 16.12, precis som jag lovat Sofia. Snön föll med STORA FLINGOR, perfekt eftersom vi sedan på kvällen bakade lite julgodis *MUMS*. Vi avslutade kvällen med att se på Sunes jul avsnitt, de var bättre kalendrar förr!

På söndan åkte jag å Sofia till Skärholmen. Tog bussen till Fittja, ett tåg mot Norsborg mella Alby och Hallunda kom jag på -FEL HÅLL! Så av i Hallunda och tillbaka. Hallunda var tråkigt ;) Vi gick å gick i Skärholmens stora varuhus. Köpte 2 julklappar och en tänkt nyårsklänning?! :P Sofia köpte Johannas balklänning som hon provade när dom var ner sist. Den var fortfarande lika snygg! Väl hemma blev de återigen en lat-historia. Min kropp, hjärna och sinne orkar bara inte längre. Går bara runt och dag-driv känns de som. Kanske inte riktigt så illa egentligen, men ändå.

Idag gjorde vi våra 2 sista slutprov för i år. Pedikyren var först ut idag. Kändes bra, lackningen satt också. Nagelbanden var dock inte alls 100, men men. Ska höra imorgon vad Birgitta tyckte, domen! Efter lunch var de dags för manikyr. Mitt nya lack gick sönder på lunchen när vi skulle prov-lacka, SURT. Lånade ett annat. Först ut var jag. Nervös som få när jag började lacka. Men någon var på min sida, jag var riktigt nöjd *puh*.

Softar nu och tar igen mig, tycker jag är värd de. Nästa år har vi ett prov först veckan, 5 prov kommande 2veckor. 3e veckan förberedelse, sen EXAMENS vecka...AHHHHH! Böckerna nerpackade inför studier i Norr under jul... Good luck to mig!

Mindre än 2 dagar till jag är HEMMA... LONGING FOR IT!

Ska se klart bonde...! PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

Snaaaart är du hemma!!

2009-12-17 @ 09:10:47
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0