Ibland blir de gärna bra!

Jag har insett att trots allt förra veckan så var de meningen att jag skulle hem. De var en del tjorv med biljetterna, att folk inte skulle vara hemma, och Nicklas bil, men helgen blev ju otroligen. Och i nu i vecken hämtade jag schemat på bolaget till i slutet i september. Tydligen så hade jag tänkt fel, så helgen jag ville fara hem på i september har jag lång helg där, och samma nu till helgen. Så de tar nog bra nog många veckor innan jag blir lång ledig nästa gång...!

I fredas fick vi även papper på att vi får börja på skolan på lördagar, på såkallade SPA-weekends, from 5/9. Så nu har jag lite ångest hur många lördagar som kommer bli ledig i framtiden...!

Nog pratat om skolan och jobb. De är sönda, och jag är helt ledig från båda... SKÖNT! Igår kom Sofia till mig efter jag slutat. Vi åt midda och mådde gött. Taggade Wheels på stan. De blev väl inte riktigt som vi tänkt. VI åkte till Malin en sväng, och hakade på hon å Danne ut. Men Sofia var tvungen att åka direkt hem ist, för oväntat besök i form av rally-åkare kom förbi och behövde sovplats. Vi satte oss på en bar vid Kungshallen. Jag gick ut till Sveavägen i regnet och kollade på några bilar som fortfarande gled runt, mys. Sedan var jag trött och sliten och tog tåget hem.

Morgon var mindre lyckade, tack vare Ivar. Men de är sånt som händer. Tog de lugnt. Diskade, tvättade skol- och sängkläderna, duschade och åkte sedan in för att handla och möta upp Hanna A. Vi prövade en  maträtt som jag hittat i DN. Pasta och räkor, bla. MUMS! Väldigt lätt, gott och mättande. Så vi hade en härlig söndakväll tillsammans, trevligt!

Ute blåser de näst intill storm. Inte kallt, men nästan så träden går sönder.Hoppas på bättre väder imorgon, till min morgonpromenad. Börjar 12, så tänkte vara lite duktig. Träna blir på tisda. Börjar nästan få rutin i livet. Skönt att varit hemma massa idag, de tycker Ivar också. Massa mys med han! Nu ska jag börja gå isäng å mysa mer med han, mjukisen.

Bilder finnes, men de får bli sen!

PÖSS på ER!

Åse: Saknat din kommentarer! Du får önska dig en i 32års present ;)
Zandra: Jag uppfyllde din önskan. Så om du kommer hit ner kan vi fixa de där på en helg. För då är de bara du å jag ;)
Johanna, min "syster": Ja, de får inte dröja allt för länge, men är orolig att de kommer göra de. Du är Välkommen ner!
Mamma F: Ja helgen gick ALLDELES förfort. Men inte lång tid kvar på utbildningen... YEY!

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag ska ju ner till sthlm.. det blir uppvärmning. ska dit ner med daniel så jag vågar flyga. hoppas vi hinner ses något. annars får jag komma ner enkomt för att hälsa på dig!

2009-08-17 @ 14:09:14
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Åse

Japp! Självklar 32-års present!! :-)



Jag gillar rubriken..........äntligen börjar du förstå!!! ;-)



Kram kram å hoppas du får en bra vecka!

2009-08-17 @ 19:30:23
Postat av: Lukas

Vem/vad är Ivar för något/någon?

2009-08-17 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0