Going up

Packat å klart.. och vaken så här sent...!

Har packat ner minsta möjliga, men ändå blev de en del, konstigt. Men har med mig lite saker hem så jag kan göra lite behandlingar, om jag orka ;)

Idag fick jag göra min första kroppsbehandling på SPA. De blev en Cleopatra, som vi lärde oss igår. Spännande! Men de gick bra. Kände mig säker trots allt!

Nä, nu ska jag gå å sova. taggade inför helgen och att se Edwin på flygplatsen imorgon. Väntar mig en "saknat dig moster"-skylt =)

SES I HELGEN VÄNNER, HEMMA I NORRLAND

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Snart helg och du ska komma, kan inte bli bättre.Vi ses snart!!!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0