En sån dag...

Idag har de varit en annorlunda dag, på ett bra sätt. Vaknade flera gånger, men klev upp vid 9.43. Var ju som taggad över att mina saker skulle komma. Klädde på mig, åt frukost osv och bara väntade på att mobilen skulle ringa. kl 10.48 sitter jag vid datorn, som visar 9.48?! Kort förvirring innan jag kommer på varför... SUCK! Dagen blev plötsligt en timme länge, hm. Iaf så ringde Nisse strax efter 10 och sa att grejorna skulle komma med Emil och Christoffer. Perfekt! Å även min kamera, som dom inte använt..(inga kommentarer). Dom är lite speciell dom två, men snäll iaf!

Vid halv tolv ringde Emil då var dom utanför, å bad mig komma ner. Problemet var att dom såg husen, men svägde inte. Så där ute i regnet fick jag stå i 10min. Sen bar vi upp allt i ett svep. Emil gick huse-syn medan jag tömde en kartong för att skicka med den hem. Så på gam-sängen var de ett berg av kläder.

När dom åkt packade jag upp kökslådan... Lite tajt om utrymme. Och mitt i allt kaos ringer Nicke och säger att han å Elina är utanför. Kul att träffa dom några minuter, men de kändes lite hemskt med tanke på hur de såg ut här inne! Men men, shit happens. Efter de var de bara att börja sortera och packa in. Mamma hade lagt ner bra saker efter jag åkte tex galgar, en toavagn å borste, burkar och sy-kit..Perfekt!!

Idag har jag alltså haft besök, prata med Hanna, Linn å Zandra, fått min flyttsaker, ätit på en tallrik och ur ett riktigt glas (annars har de varit kåsa å plastmugg), fyllt mina skåp med mina saker och sett en film i min mys-säng och bara njutit av kvällen i mina TJOCK-SOCKAR!  =) Siv-Göran (fläkten) fick vila!

Nu ska jag krypa ner bland mina kuddar, under mitt vintertäcke.

Natti natt.... =)

Ps: Kommentera bilderna =) Ds

Kommentarer
Postat av: elin

du kanske kan göra om gammsängen tille ne soffa??

2008-10-27 @ 00:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0