Vecka nr 5

Jajjebox, här går veckorna framåt. Nu är vi ungefär snart halvvägs på denna termin.  På onsda har de gått 4,5 v och då är de lika långt kvar. Känner mig så mycke smartare redan =)

Ja, ett ämne jag läste på ikväll vet nog alla vilket de är. Måste bli förhörd av någon. För nu känns de mesta "bekant", och jag vill vara säker på att något har fastnat riktigt, inte bara är något jag känner igen :P

Annars så har vi ju haft våran 2a och sista lektion i fysik. Så i efter torsda ska jag renskriva anteckningarna och plugga inför de provet på tisda. Ansiktsbehandlingspapperna behöver också uppmärksamthet. Mycke nu, och mer blir de!

Nyss så bäddade jag gam sängen. Dock var madrassen 80 i bredd, och sängen 90. Lite tråkigt att gå från 140 till 80. Ska prova inatt och kolla läget..hihi! I övrigt så har jag inte ens haft igång tven ikväll. Efter en dryg timmes anatomi tog jag paus och ringde till Hanna och Elin. Ett avbrott med sina vänner är sånt jag behöver ibland för att må bättre. Dagen var riktig tung. Fått riktigt bakslag på pillerna och tröttheten är total, vad jag än gör. Och på fysiken var den extrem. Alldeles yr, och borta. Försökte få tag på nån på sjukhuset, men missade samtalet med 5 sekunder?! Måste försöka imorgon igen... Kan inte ha de så här. Behöver min energi till annat än hålla mig vaken och alert.

Tror jag ska smita isäng redan nu snart... Så fortsättning följer?!

KRAM

Ps: Idag blev jag som alla andra när jag fick mina vita byxor. Måste nästan ta kort på mig själv nån dag..hihi! Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

klart som korvspad att du ska ta ett kort på dig själv. Måste se! :D

2008-11-18 @ 17:39:24
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0