Knåda, knåda

Ja, då var tisdan snart över....så snart är de helg! YEY!

Dagen har gått väldigt fort. Till och med anatomin gick på fint. De tyngsta var rasten då dom ringde från sjukhuset.... Hon tyckte att eftersom min läkare inte hade några telefon tider så skulle jag ta kontakt med typ Karolinska här nere och skaffa en ny läkare. När de står klart och tydligt i journalen att jag skulle höra av mig om jag inte blev bättre, för att då få andra piller. Tillslut fick jag hon att lämna ett meddelnade till läkarn och be henne ringa mig eller maila. Hon svarade: "Ja, men jag skriver här ett meddelande till henne, så får hon skicka ett brev till dig..." BREV? Jag lär få vänta länge på de här...jag som ville ha en remis till hit nere också..SUCK!  Så fortsättning följer...hoppas jag på!

På eftermiddan hade vi vår första kroppsmassagelektion. Spännande, och lärorikt. Lite utdraget, men de tar tid att få in rätt teknik. Vi har nästa lektion på freda, kul kul.

Efter skolan gick jag och Malin och köpte tvättpåse samt lite mat innan vi åkte hem. Vi lagade tacos och Malin läste och förhörde dig. Perfekt midda, nytta med nöje =)  Så kul med sällskap. Sen kom Hanna å hennes kompis in i köket och skulle äta och baka, så vi gick in på mitt rum. Vi låg på bäddsoffan och Malin fortsatte utfrågningen...Många skratt hur bra de går för oss =) Vi kämpar så =)

Sprang ner och skulle slänga in tvätt eftersom jag hade tvättid, samt mycke tvätt. En kille hade en av mina maskiner, så han stod och väntade och såg lite stressad ut. Jag proppade in allt utom rockarna och byxorna (arbetskläderna) i en maskin. Han erbjöd sig att starta den maskinen när hans var klar, eftersom de var min tid. Perfekt, och snällt =)

För snart en timme sedan när jag skulle hämta den "torra" tvätten så bjöd Hanna och hennes kompis på deras nybakade "kärleksmums". Kan de bli bättre?  =)

Well, time to sleep. Natti natt =)

KRAM KRAM

Ps: Syskon, med resp. vad önskas i julklapp? Vill veta innan helgen, helst! Ds

KOMMENTERA................... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0