3 dagar till helg

Sanslöst vad jag lägtar efter helg. 12 dar i rad av jobb och praktik är inte så roligt. Men för att göra de hela lite mer "spännande" så är jag ju som sagt på 2 ställen, vissa dar på hotellet och vissa på Torpgatan. Vad gör man inte för lite omväxling?!?

Veckan som gått har varit ganska fullbokad. Förutom jobb och praktik har jag hunnit göra håret redo för sommar, vilket ska justeras! Sen börja planera Ingelas balfrisyr, som vi ska prova sätta upp imorgon. Jag har träna, gått promander, varit till stan 2 ggr, båda gångerna lika stressad! Fixat ryggen, den borde vara i vanligt skick nu, hoppas. Hämtade även hem Kian från lack idag. När min nya chef ringde igår lyckades jag höja min lön på systemet med drygt 2kr, YEY! Sedan har jag också hunnit tänka minst 10 andra saker jag borde hinna med, men inte hunnit med. Sånt är väl livet.

Imorgon ska jag flörta med chefen och försöka få vara ledig på månda så jag kan "åka på semester" till Övik sönda-tisda. De är något jag behöver, BIG TIME! Sen helgen på de blir jag ju ett år äldre... De är många så som ringer just nu..hahahahahaa!

Jag bör nog gå i säng nu.... Natti natt :D

image149
Visst blir man kär.... Längtan är olidlig!

P.s: Jonas, glöm inte kommentaren, haha! D.s

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fullspäckat schema måste säga..hoppas de går bra att jobba på 2 ställen samtidigt. Och löneförhöjning också..grattis!=)
Kraaam på dig kusin!

2008-05-14 @ 11:16:30
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Jonas

Nöjd nu? ;) Jag håller tummarna för att du får "semester"!

2008-05-14 @ 12:42:57
Postat av: Åse

Visst är hon ljuvlig!!!??
Kommer du på söndag??? Du vet
att du är välkommen!
Kram

2008-05-14 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0