Hello sun, goodbye rain

Tiden tickar på och mycket av den går till jobb. Men de är väl så livet är?!

Fredakväll blev lugn med film-tittande. Skulle ju orka med att jobba lörda. Kom dock isäng väldigt sent, ditt fel Camilla *haha*. Lördan flöt iaf på fint. Hyfsat många kunder, och eftersom vi stängde kl 13 så kändes de som lyxigt. Kvällen den blev något mer "speciellt". Jag hämtade upp Sofia strax efter sex och vi åkte till Nicke. Där gjorde vi bilbyte till Antons bil. Så jag fick köra Volvo medans Anton poppade fin finRockabilly som jag bränt ut till Nicke. Vi åkte till Metropolen Bjurholm, och Bjurholmsdagarana. Åse, Vännäs är inte hälften så mkt by-hålla som Bjurholm! Jag å Sofia skämtade om hur mkt Pontus (Sofias karl från Fjollträsk) skulle ha skrattat om han fått se hur de går till i Norrland när de är marknad. De är en syn i sig! Hur som helst så fjolla även vi runt ett tag innan vi återigen gick in på "området"(Inhängnad mellan skolan och folketshus 50*50m ungefär.), för att se kvällen höjdpunkt, The Refreshments. Oj, vad vi dansade och sjöng. Stämningen var grym! Helt klart en av årets bästa händelser! Dom är så otroligt bra live...MUMS! Värd varje öre som inträdet gick på! Nöjd som få åkte vi senare hem, utan några missöden. Tänka sig att vi fick en sån lyckad kväll!

Jag tog några bilder med mobilen, som jag ville lägga upp här. Men nu är de så här, att dom ligger på mitt minneskort till mobilen. Som idag åkt iväg på service. Har självklart kvar minneskortet här hemma, men de passar inte i Nickes mobil, som jag fått låna. Så bilder kommer sen!

I annars så har dagen varit lång idag. Börja kl 9 på Systemet och hann med många insidenter på dom 4,5h jag var där. Öl-stuv i golvet, trasig bygel, skjortan såg ut som jag varit i en skorsten, tog emot varor som kom vid fel tillfälle...osv. Sandra hade ungefär lika mkt tur som jag. Så de stank öl både på lagret och i butiken. Sen var de hem på lunch, byta kläder och vidare på nästa jobb på Torpgatan. De gick då mkt bättre där, tack å lov. Såg fram emot min lediga dag imorgon, tills Sandra ringde och bytte med mig. Så jag får ledig onsda ist. Då måste jag seriöst ta tag i skolbiten! Typ börja söka lägenhet och betala min bekräftelse på min ansökan *Spännande*. Min garderob är också i STORT behov av tillsyn. För att inte tala om cykeln som inte är färdig målad.... De tar aldrig slut på göra!

I övrigt så är de Vännäsdagarna i helgen, YEY! Större delen av nöjesfältet har kommit nu, så den årliga känslan börjar komma tillbaka nu. Så kul att träffa allt folk! Vi har öppet extra länge på lördan, snark! Men men, de är bara Vännäsdagarna en gång per år, så de är bara att bita ihop och leva för kvällarna ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va,,,mitt fel? hur kan de vara de?;) märkligt...jag förstår inte...:P

2008-07-08 @ 21:29:49
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Frida

Inte du Kusin. Utan en annan camilla ;)

2008-07-09 @ 11:07:43
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0