Mitt liv

Till denna rubriken skulle jag kunna svamla om de mesta, men jag tror jag ska lämna de så och den som vill veta mer får fråga. Allt går iaf väldigt upp och ner, okej dagarna är väl hyfsat lika egentligen. Men de är just de lilla som gör dom så olika...! Jag försöker iaf ta mina dagar som ett positivt andrum. För vem vet när i livet man får chans till de igen!?

Innan jag svamlar iväg totalt, som jag ändå gör ändå, så kanske jag ska berätta lite om vad som gjort mig glad dom senaste dagarna... =)

Sist jag skrev var i lördags... Den kvällen tillbringades med vänner och min förkylning. Att få vara med mina vänner 2 hela kvällar i rad var något jag verkligen behövde. Vissligen var jag dyng förkyld, men de kändes bra. Söndan kom och jag vaknade till en snöig värld. Tack o lov var dom ute å skotade just när jag skulle ut, så jag slapp göra de själv. Jag satte mig i bilen och körde mot Stärkesmark och Rallytävling. Lagomt dåsig i huvudet men peppad ändå. Jag satt i ena starten oh skickade iväg bilar, riktigt skoj. Dock frös jag en hel del. Kvällen blev därför en varm dusch och mys i soffan. Förkylningen började äntligen släppa!

Måndan blev en bra start på veckan. Hanna lyckades nämligen koppla in internet på lördan, så de var äntligen dags för våran "skype-date". Vi hade dock hunnit säga hej kvällen innan, men denna gång kunde vi sista och prata utan stress. Så kul att se henne! Samtalet varade ca en halv timme, men de kändes som en evighet. Nu vill jag verkligen satsa på en resa till henne....Hoppas hoppas de blir av!

Igår blev de en slappar dag, enda tills på kvällen. Då tog jag och Sofia oss samman och for på Body pump. Oj så tungt de var, men grymt skönt att vara igång igen. Nu ska de tränas! Träningsvärken är ju inte så farlig idag, men de värsta kommer väl imorgon?!

Jag känner mig lycklig. De gäller att se de positiva, andas och se framåt. Visst finns de en del jobbiga tankar också, men just nu vill jag vara glad och få drömma mig bort och hoppas på att allt löser sig. För vad mer kan jag göra när jag inte vet vad och hur jag vill ha de?!

Ta hand om er!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0