33 dagar kvar

Nu är den skapad, min egna lilla blogg som mest kommer att handla om USA. Som ni ser i rubriken är det 33 dagar kvar tills jag åker...OOOH, inte allt för länge med andra ord. Fick brev idag om att att familjen tackat Ja, och att biljetten till USA kommer bokas i veckan. Känns lite spänt så där, men de blir nog bra. Ska troligen ner till Sthlm den 20:e, alltså veckan före, för interjvu så jag kan få ett visum. Det här med pappersarbete runt resan tar nog aldig slut. Måste förresten in med papperna ang internationellt körkort. Kommer att ha en egen bil där borta, som är leasad. Det känns riktigt bra.

Kanske ska ta och berätta det jag vet om familjen Gelfound.
Föräldrana Lauren och Steven bor med sina två flickor Jessica (2,5 år) och Amanda (3 månader) i ett stort hus i Stone Ridge, Virgina. Virgina ligger ca 40min från Washington DC. Dom har även två hundar, Charlie och Harry. Familjen är judar, och dom verkar otroligt öppna och trevliga. Minst en gång om året försöker dom åka till Florida där dom har lite släkt (precis som jag, perfekt!), så de lär bli spännade.

De är lite kortfattat om mitt kommande framtid. Ska försöka hålla er uppdaterad gällade resan och allt annat runt om!

Ta hand om er!

image2

Hanna åker också till USA. Hon hamnar i Boston, "bara" ca 40-50 mil bort.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Se till så att det blir en Mustang bara!

2007-07-31 @ 14:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0