Now what?

Anybody there?
Måste skärpa till mig, om nu någon fortfarande läser...

Hur som.. Sist jag skrev hade jag tydligen ledig helg. Fick mysa med Edde, spela bandy (massa blåmärken), träffa folk osv. Veckorna är inte så fancy. Försöker gå en promenad om dagen om jag inte ska bort. Känner mig som en pensionär?! Blir som man umgås?? hahah!

Helgen som var, så var jag självklart uppe Pite igen. Riktigt roligt, fast slitigt. Hade kunder 10-18.15, sen fick jag stänga stället efter egen förmåga och små tips. Men de gick bra. Så fruktansvärt slut sen. Lördagar går alltid bättre för då har man som kommit igång. Stängde även denna kväll. Börjar kanske va med på noterna? Jobbar med Jeanette (chefen) till helgen, får se vem som stänger då.... Lite kul att hon låter mig stänga då jag å Elisbeth har helgen, trots att ingen helt gått igenom en stängning. Sen ska hon visa mig då jag lärt mig??! Ja hon är lite knas.

Känner inte för att jobba där i sommar. Lönen är inte den bästa, och att ta sig dit är inte lätt. Hade jag skaffat en lägenhet i Piteå hade jag nog varit tvungen att skaffa mig en bil för att ta mig dit ut. Och rent ekonomiskt så går de inte ihop just nu. Så just nu letar jag ny salong. Hittar jag inget närmasta veckorna får jag helt enkelt ta tillbaka mitt jobb på Boa i Vännäs i sommar och hoppas på en lösning till hösten. Visst kan de vara bra att jobba med de jag utbildat mig till, men de finns en gräns också. Och livet tar förhoppningsvis inte slut efter sommarn!

Annars då?? Var på kalas i Vännäs igår hos Elin och Victor, vi såg även My sister keeper (Allt för min syster). Helt underbar och gripande film! Fick bröllopsinbjudan till Lukas och Saras bröllop i augusti. ÅÅÅh va roligt de ska bli!

Om en vecka går flyttlasset mot Vännäs, längtar! Så en flytt, bröllop, kalas, vänner... Är som glad idag =) Bjuder på en cambild från förra veckan, med min favorit Edwin som ville sitta vid datorn med moster...



Take care! KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

Ni två är ju bara för lika!!!!!! (alltså du & Eddi-peddi)

Kram

2010-03-23 @ 15:05:16
Postat av: Zandra

Tapeter fick jag både köpa och sätta upp själv..

2010-03-24 @ 17:28:40
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0