Vax on, vax off

Natten blev allt sjukare... Jag sov, och förkylningen blev allt värre. Vaknade till någongång, blev förvånad att jag fortfarande kunde andas genom näsan, sen somna jag om. Lagomt omtöknad imorse bestämde jag mig för att satsa på skola.

Väl där fick jag min slipp med dagens kund- Vax, hel rygg. På en man.
Minst sagt spännande, och lärorikt. Ville inte vissa hur slut jag var, för de var så kul att prova något nytt. Jag slet å slet, å fint blev de! Sen fick jag hoppa in i den nyaste klassen och få en ansikts-akupressur, härligt.

Eftermiddan skulle bjuda på en Hot Stone, vilket jag verkligen sett fram emot. Men man bör inte bli masserad när man är sjuk, och jag varken orkar eller bör massera med handleden. Så mot allt tog jag mitt beslut och åkte hem och intog soffan istället. Har sagt ifrån mig jobb på lörda också. Ja, ni läste rätt.. jag har neka jobb. Kommer ligga hemma imorgon också. Är helt slut, och näsan rinner.

Malin hjälpte mig bära upp i mitt rum, när hon kom från skolan. 3 svängar så var de klart. Men bara de tog den lilla orken jag sparat ihop. Handlade lite, hyrde 2filmer, så att de blir en lugn hemmadag imorgon. För så här kan man inte va bland folk... hm. Ursch, hata dessa tråka klag inlägg, men just nu är de som händer...hm.

Mamma Fransson: Jag önskar verkligen att någon varit här och tagit hand om mig. Kunde behövas ;)Äter Ipren och Alvedon, bra start. Ha de kanon, hälsa dom. Jag lär nog göra allt för att ta mig må bättre?!

Åse: Inte blev de bättre, men de kommer fler dagar.

Stora syster: Ja, om de inte vore för att Edwin vore så söt så hade jag inte tyckte om han. Tror de började med han, och fylldes på med Hannas och mammas baciller. Men dom tycker jag också om, så vi skyller på Tunnelbanan här nere... huva! Ja här har de också varit riktigt varmt. Synd att man inte får njuta av de. Hörde att de började tok regna för en timme sen, så kanske lika bra att vara inne?! Hälsa Edwin tillbaka!

Nu ska jag nog sova.... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0