Whats that smell? =)

Sitter i sängen/soffan och njuter. Idag efter skolan så hoppades jag av på Brommaplan, handlade å lämnade igen filmerna. Sen kom Tess och hämtade upp mig med alla mina sakerna i bilen, stackarn hade slitit ner dom själv. Värsta lyxen att få åka hem och få hjälp med så mycket.

Innan jag satte igång blev de midda. Smet upp på 4an och hämtade mina kastruller och träffade en tjej som tagit över mitt rum. Trevlig tjej från Jokkmokk. Hon hyr i 2a hand av Betel, som sa att dom inte skulle göra de i höst... HM! Glad iaf att jag har ett rum, och längre ner. Efter middan tog jag ett djupt andetag, startade Spotify med dom nya Takida, Europe skivorna...Härligt. Upp med allt från resväskan, in i garderober, små saker hit och små saker dit. Lyckades hitta av tvättiden då någon bokat alla maskiner, men inte tagit dom inom 10min, så fick tvättat 2maskiner, GULD! Stökat och bökat, som sagt. Avslutade med runda med min efterlängtade än HUGO! Oj, vilket sug. Tess dammsugare har inte en chans i jämförelse! Nu går de att leva lite här inne, ska bara ner med resväskan å bort med kartongen.

Ihelgen ska jag montera sängen, och ge mig på gardinstängerna igen. Den yttersta sitter verkligen FAST, hm. Duschdraperi som ska upp osv osv. Små fix helt enkelt. Malin ska få äran att hjälpa mig lite, som ska bo här =) Hoppas på att hinnna med en Ikea-sväng mellan skolan och jobbet på fredan också.

Nu mina vänner ska livet bli bättre. Hostan är dock kvar, men vi jobbar på de. Idag på skolan har vi haft Aroma genomgång, sen på eftermiddan genomgång av Aroma face. Vi gjorde alltså en aroma-ansiktsbehandling på halva klassen (hälften jobba häften låg). Den ska ta 80min, men med genomgång och öva in dom 3 massagerna som ingår tog de 3h. Gissa om vi var hög på allt doftar, HAHAHAHA.

1,5 skoldag, 1, 5 jobbardag till HELG =)

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0