Huvudvärk

Förra veckan blåste också förbi verkar de som. Helgen blev intensiv, men roligt och trevlig.

Den började kl 11 på fredan, då vi fick sluta. Bytte om och väntade in Jörgen och Åse som tvärr kikade på skolan. Lite kul att få visa var jag är nästan varje dag. Tänk att jag gått snart ETT ÅR?! Hur som så efter den visningen mötte jag upp Kalle och åt lunch innan Simon kom med tåget. Vi hann hem och dona lite innan vi åkte in mot stan och mötte upp Lukas, som kom med flyget. Kalle for på konsert, medan vi andra åkte till Lidingö för att hämta ut Lukas startnummer. Sedan blev de go-midda på stan. Kvällen blev lugn och tidigt isäng. Sedan kom någon hem och snarkade, inte uppskattat!

Lörda var som vanligt jobb. Men efter att gått med ont i ryggen, framför allt ryggslutet, väldigt länge har de nu gått till huvudet. Så fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Skyndade mig hem efteråt och tog en snabb dusch och kröp ner isängen och somnade gott ett stund. Sedan kom 3 nöjda grabbar in. Lukas kom på 70e plats i Lidingöloppet, av ca 20 000 anmälda?! TOK BRA! Dom hade även handlat till middan. Så vi gick till Judarsjön här breve och grillade på den lilla engångsgrill jag köpte. MUMS! Mysigt =) Vi passade på att gå och bowla efter de. 400m till bowlinghallen.. Perfekt. Nöjd med min insats!

Söndan blev de stan i Vällingby. Jag gick och köpte mig ett par VÄLBEHÖVLIGA byxor, och dom gick sin sväng. Lukas åkte tidigt, å sen for Simon också. Jag å Kalle däremot handlade med Hanna A och åt midda här med henne, gäller att passa på. Var helt slut när hon for. Så de blev tv, och en lugn kväll. Vaknade i natt att de regnade som ATTAN! Men de hade avtagit imorse. Kalle for någongång vid åtta, men jag sov gott vidare.

Blev en sväng på gymmet innan skolan. Men denna huvudvärk gör mig TOKIG! Måste nog ringa kiropraktorn, om veckan ska gå ihop. Jobb imorgon, och på onsdakväll. Onsdakväll slutar jag kl 20 på skolan. Men de är modullskifte och nya varor som ska in på jobbet, så därför är alla inkallade. Jobb freda och lörda med. Lång vecka.

Ska fika lite nu, ta en Ipren sen sova!

KRAM PÅ ER

Ps: Nästa vecka....hihihi! Ds

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad händer nästa vecka?

2009-09-29 @ 16:55:53
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Storasyster

Tråkigt med din rygg. Bara att bryta ihop och komma igen, eller kanske bättre om nån annan bryter ihop dig kom jag på! :) Edwin har varit jättesjuk, på bättringsvägen nu hoppas vi. Undrar bara, vem är Kalle? Har jag missat något? :)

2009-09-29 @ 20:47:17
Postat av: Emma

Vet du vad??? jAG SAKNAR DIG :)

2009-10-02 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0