Hej å hå, så fort de går

Ännu en vecka har startat. Var tog den förra vägen? Imorse när väckaren ringde 6.50, var jag sten-säker på att de var freda. Men ganska snabbt kom jag på att de bara var månda. Fast snart är de onsda igen, sen är de helg =) Veckorna går verkligen tok fort. Tyckte de nyss var 1 september, och nästa vecka är de 1 oktober?! Sjukt, fort.

I lördags var jag som sagt på skolan för att jobba på SPA-weekend. Dom 3 första timmarna innan lunch hade jag en massage, champange express och massage. Och efter lunch ett sällskap med Sara där kunderna skulle ha en Indian Head och en ab. Fin fint gick de, och tempo gick de med. Dagen gick i ett nafs, HÄRLIGT! Kvällen blev en lugn hemmakväll, i brist på annat.

Igår, sönda, så skulle jag ha en TO DO-dag, och bara göra massa små saker, samt plugga. Började fint och lugnt med tvätt, sen blev de aldrig riktigt någon fart. Bara helt tom i huvudet när jag väl satte mig utomhus för att skriva på spec.arbetet. Skrev, skrev om, skrev mer, skrev om, förstod ingenting, läst om skrev om, tusen gånger. Tillslut gick jag in och försökte igen. Efter en timme gav jag upp! Min hjärna hade helg! Gick ner i källaren ist efter min andra madrass och stoppade den i sängen, så nu har jag 2 på höjden. Mycke skönare. Även den kvällen blev en lat små-fix kväll med städ som slutade med lite tv, tända ljus innan jag la mig i sängen 21.55 och läste anatomi. Lite seriös iaf =)

Dagen idag har bjudit på kundpraktik, en pedikyr. Sedan var de dags för att öva Aroma, min tur att ligga. 2,5h i dimman. Ont i ryggen, yr och huvudvärk fick jag på köpet. Allt annat än i träningsform efter de. Så de blev hem och äta blodpudding och vila innan jag började skriva på mitt spec.arbete. Gick bättre idag!

Strax säng dags med lite anatomi-läsning. Ska hinna träna för skolan imorgon. Annars ser framemot helgen, då pojkarna kommer och troligen ska jag äntligen då visa Åse skolan. Början på min framtid som hon hjälpte mig börja på =)

KRAM PÅ ER!

Ps: Besviken över kommentarerna som inte fanns i förra inlägget med bilder å allt...hm! DS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Fatta hur sjukt sugen jag är på att komma ner till dig och bara umgås och chilla :D

2009-09-22 @ 13:55:52
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Åse

Hej tjejen!



Hade tänkt kommentera - men jag hann inte för du var så snabb med nytt inlägg!! gillar

Kan tänka mig vilken kick det är med nöjda kunder & stammisar! Du har verkligen hamnat på rätt ställe & jag hoppas oxå få se just det stället på fredag!!

Kram kram

2009-09-22 @ 14:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0