Allt har ett slut??

Jag är verkligen inte snabb på uppdatera. När jag väl har tid över ids jag inte!

Helgen var ett kaos i sig. Sofia, Edwin och Mona kom redan på onsdan, sen kom Jörgen, Hilde och Nils på torsdan... Ja, ni kan ju gissa hur de såg ut här. Många barnvagns promenader blev de, skönt. En hel del saker i huset åkte ut. 2 släp till tippen, 1 till Övik, 1 till Skellefteå, 2 till Sävar.. Och ändå är de mycke kvar. Lr egentligen är de nog mest möbler. Syrummet är tomt iallafall, och mamma sover återigen om nätterna. Skum känsla att se allt försvinna, allt blir allt mer verkligt. När mamma sa idag att hon återigen inte tänker ta med Tyra till Sävar, vilket jag kan förstå, och vi pratade om att då måste vi ta bort henne... Då skar de i hjärtat! Tänk om mindre än 2v kanske hon inte finns vid liv längre... Vill inte släppa henne!

När jag pratade med Hanna å sa de, var det som att allt kändes mer verkligt. Ursch vilken klump i magen. Tyra som redan är orolig över hela flytten, om hon bara visste. Hon känner på sig att något är fel... *snyft*

Oj, nu blev de tungt. Tänkte iaf berätta att baluppsättningen blev bra, samt smink och naglar. Jag är väldigt nöjd, och de var Maja också. Jag fick göra en till bal-tjej, i sista minuten. Fann henne hos Malin, där jag skulle lämna av Maja. Stackaren hade haft en minst sagt tragisk dag  (varit på begravning) och missat sin tid hos frissan. Så en snabb uppsättning, samt lite smink så log hon igen. Hennes mamma var tårögd för se henne så glad trots allt och vacker!

Maja... All done for prom!

Johanna, med kavaljer

Alla brudarna.. Maja, Maja, Malin, Emelie (??) & Johanna

Maja å Dennis framför Tomas Bel Air (har fått åka pärlan *lycka*)

Älskade Edwin.. Vi är ganska lik ändå!

Min älskade Tyra..

Kommentarer
Postat av: Åse

Förstår klumpen i magen gumman!!

Har du kollat med dom som flyttar in -

dom kanske vill ha henne???

KRAM & TACK för barnvakteriet!!

2009-06-11 @ 10:13:37
URL: http://aselundgren.blogg.se/
Postat av: Hanna J

Kolla med djurskyddet, dom omplacerar katter, det finns kanske någon som vill ha en lite äldre utekatt! :)



http://djurskyddet.umea.com

2009-06-11 @ 14:41:04
Postat av: Zandra

jag håller med dom andra.

ring djurskyddet och hör med dom nya som flyttar in

2009-06-14 @ 10:46:07
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0