Long time

... no skrivning här. Ja, de kan bero på att de har hänt en HEL DEL sen sist, och där emellan har jag jobba massa.

Midsommar blev trevlig. Vi var på midsommarafton i Nordmaling i Franssons stuga. Midda, badtunna, havsdopp och massa skratt. Lördan blev lugn. Vi åkte till Nicke i V. Vännfors och spelade kubb och krocket. Dom kommande dagarna bestod av att tömma huset.

På tisdan körde jag iväg mitt flyttlass hit till Franssons. Bor numera på Göransv. 36B (B som i Bodegán/friggeboden). Bengt körde sedan hit min madrass. Åkte med hem igen för att hämta cykeln och säga hej då till kissen. Hon hade hela dagen gått efter mig, knappt ätit och varit orolig. De SKAR i hjärtat att lämna henne. Hon åkte den kvällen med till Sävar. Hon var helt tyst under bilresan. Sen kom hon fram och luktade runt i huset lite innan hon åt och gick och sov. Hon var som hemma. När jag hjälpa mamma med på onsdakvällen levde hon fortfarande... Tror hon är borta nu. Har inte pallat att fråga igen, vill inte höra sanningen!

Annars går de ganska bra här i stugan, trivs då. Har jobba helg, så mycke tid har jagvarit där samt att de var Wheels i lördas. De var sååå kul =)

Har massa roliga bilder som jag ska bju på... sen :P

Annars idag så bestämde jag mig för att ge bort min sista tur på onsda. Så nu har jag semester dessa 2 sista veckor. Bokade sedan biljett ner till Stockholm, nästan sönda bär de av *tråkigt*. Sen så försöker jag ta mig till Skellefteå. Fick veta nyss att Tord inte ska till Pite inatt, så de blir inget av. Så kanske buss upp imorgon??

Till sist..... Min telefon ringde idag... Den ringde flera gånger, men denna gången var de Tempus (husen som jag bor i). Jag har fått ett rum från 1 september, yey! Så från den 14aug tills då får jag nog bo hos kanske Tess?! Perfekt! Jag fick "välja" rum. Valde i samma hus fast på 1a våningen, 6 trappor mindre :D Så nu blir de 2117 ist för 2417 =) KANON

Nu måste jag sova!
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åse

Åh nej vad tråkigt med Tyra!! :-(



Skönt att allt löste sig med boende - vad ska du göra i Stor-Stockholm om 2 veckor?? Inte börjar väl skolan redan??? Du har ju inte hunnit vara nere hos oss än!!



Kram

2009-06-30 @ 07:31:23
URL: http://aselundgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo, skolan börjar då. =(



Siktar på er nästa vecka... Hoppas de kan funka?!



KRAM

2009-06-30 @ 11:11:00
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Lukas

Ge oss bilder kvinna! ;)

2009-07-01 @ 18:38:13
Postat av: johanna

de är så roligt att ha en inneboende :D

2009-07-03 @ 20:17:03
Postat av: Elin

hello! var har du tagit vägen?? jag saknar dina inlägg om livet i storstan! Kram!

2009-07-16 @ 12:10:07
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0