Ett nytt tag

Gårdagen var vardaglig. Men idag då tog jag mig i kragen...! Först hade jag min första stamkund, polisen. Hon är bara såååå härlig och trevlig. Ja, vi har verkligen funnit varann. Vaxning på henne sista veckan i maj...omg! Hon fick mig iaf på väldigt bra humör. Sen var de lunch, och prov i Dermatologi. Ungefär alla utom 5 frågor var flervalsfrågor... Provet tog ca 13min... Inga tvivel direkt. De kändes bra, och jag hoppas de blev så också. Så sedan gick jag och hämtade mina kläder och gick ner på gymet. Blev ingen träning förra veckan, mådde väl allt annat än bra då.

Träningen satt fint, och tog alla krafter kändes de som. Men hem tog jag mig, lagomt till min tvättid. Så in med den å städade. Känner mig duktig, dock hänger tvätten på tork här. Orkade verkligen inte torkskåpa den! Laddade om batterierna och åkte till Vällingby och en lite snabb shopping tur på 1h med Malin. De resulterade i en handväska, ett par tights och en Bh...för ringa 310kr =) *Good buy*

Imorgon ska jag in tidigare och Epilera med Malin. Epileringen har blivit värsta hets grejen, för att man ska hinna gjort 20ggr innan sommarn, helst. 12 ggr kvar...! Allt annat än kul! Som Kateryna sa: Frida, din ben är skolexemplar, likna skog! (med polsk-dialekt) Jag önska mig en hel vax! Efter min tjuv rakning, första gången på 7månader växte håret ut fortfare och tjockar på 2v än vd de brukar göra på 4veckor efter vax....! Så hett med håriga ben å kjol.. URSCH!

I övrigt  jobbar jag torsda, och har läkarn samma dag.. Åker nog till Södertälje den kvällen och rensar tankarna, Jobb lörda också! Kul med lön!

På ett sätt vill jag att de ska vara sommar nu. Jag vill ha huset ur tankarna, ett boende här nere, sånt som tär ganska mycke just nu. Men jag håller modet uppe. De är iaf varmt ute...!

Nu ska jag se lite tv sen sova, vilket jag borde göra före tven =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag skulle vilja ha lite epilering :D

2009-04-28 @ 23:08:48
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0