Hjälp....

Igår skrev jag faktiskt början till ett inlägg, men de gick som inte så bra... Fick min telefon från lagning igår. Fick en ny, eller batteriet och batteriluckan var från min förra. Dock krånglade telefonen fortfarande. Så jag gick in på Telia och fick ett nytt sim-kort, de förra var skevt. Försökte koppla in mitt headset, men de hängde sig.Tragiskt. Sen fick jag sms på kvällen, men när Bengt ringde...dog den/startade den om..IGEN! Fattar inte vad felet är...!? Idag har jag bytt batteri med den andra telefonen, men den har dött en gång idag också. Åh, jag blir så les. De står sim-inaktivitet sen startar den om sig...! HJÄLP!!!!! Och les som jag var på telefonen satt jag och uppdaterade bloggen, då internet kopplade ner sig också *MUMMEL*.... Jag gick isäng!

Förutom allt krångel med diverse tekniska saker igår så gick jag en sväng med Malin och Sara på stan. Vi åt lunch, och jag shoppade ett paraply samt en julklapp. Sen blev jag glad när Pontus kom förbi med en tv som jag fått låna, skoj. Men jag var verkligen loj. Så jag låg nerbäddad i sängen och såg på Dansbandskampen och Svensson Svensson, och drack Julmust *smygstart*

Idag har jag och Malin gått igenom lite skolarbete, samt lagat go midda och haft trevligt. Riktigt bra sönda, om vi inte pratar om mobilen. Nu ska jag se på Ensam mamma söker, på TV =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja man blir väl lite smått beroende av teven när man väl har en :D

2008-11-03 @ 09:12:45
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Camilla

Oj, lät som om allt som kunde knasa gjorde det...jag har en extra telefon om du skulle behöva, fast de är en samsung...kram

2008-11-03 @ 10:58:08
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag har samma problem med min mobil. man blir ju lagom less. men förövrigt verka du ju ha de riktigt bra! men julmúst! de får man inte, de står i de 11 budorden ;)

2008-11-03 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0