Ka-tjing in da käsa! ($$$)

Jo men hej, ni trogna bloggläsare.
Idag så tänker jag berätta om den senaste veckan, precis som varje blogginlägg numera. Så jag tar väl vid där de förra slutade...

Jag for på body-pump i torsdags och gjorde slut på mina sista krafter. Vilket var lätt gjort. Dagen efter vaknade jag med bara lite träningsvärk. Men de ändrade jag på. Efter att ha städat åt Eltel och sen gått på stan med Nyströms ett par timmar, så kände jag mig mör, stel å slut. Som de ska vara med andra ord.

Lördan bestod av julgodis-bakning, kalas hos Emma och bandy. Var helt död på kvällen! När klockan passerat 23, så for jag till Sofia. Annars skulle jag somnat i Emmas soffa. Vi hamnade efter ett tag på ett trevlig ställe som bjöd på fruktsallad och gott sällskap. Där blev vi kvar några timmar. När vi väl skulle hemåt så vräkte snön ner, och man såg ungefär 10m framför bilen. Så fort gick de inte. Nöjd över att snart vara hemma så stannar givetvis Kian, framför Medis. SUCK! Hon ville inte starta och jag kände bara ångesten komma över mig. Eftersom ingen kunde dra hem oss, så skulle vi puta bilen på sidan, men de gick inte heller. Men efter vi väckte upp Nicke så gick hon igång och vi tog oss hem. Troligen var de bara nån ispropp lr liknade i tanken.

Efter lite sömn var de skyltsönda som gällde. Orkade inte alls så mkt, så kl 22 sova jag gott i min säng! De blev även en tidig kväll igår efter en skön hemmakväll. Man blir så slut av att städa på dagen! Är iaf snart klar i lgh, inte mkt kvar. När kylskåpet blivit framdraget så är de bara golven kvar sen, YEY!

Innan jag kom hem på lunch idag så åkte jag förbi till Eltel, där jag städade i fredas för att komma överens om vad jag skulle få i lön. Dom var så nöjd så dom gav mig 400kr/h. =) Sån lön skulle man haft jämt!

Annars idag blir de barnvakt, å sen kanske body-pump. Dagarna går så himla fort nu när man har massa att göra... Men de är ju bra på sätt å vis. Hoppas Kian kommer igenom besiktningen felfri imorgon.... Jag ska le stort =)

KRAM KRAM

Dagens bilder blir på Alex och Sofi, som jag var barnvakt åt.
image94
Jag å Sofi
image95
Jag och Alex
image96
Å självklart en bild på en av kissungarna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjing! Du är alltså duktig på att städa med andra ord, vill du komma å städa min lägenhet efte de blivitklara med renoveringen??=) Just joking! Jadu, jag håller med dig om att dagarna, veckorna, månaderna barr rullar..hinner ju knappt mä...just ja, nu har ng min tentapluggpaus tagit slut...åter till pluggandet!
Kram kusin

2007-12-04 @ 15:26:00
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Lukas

Lite najs med ett jobb äntligen. Det är ju lätt bättre att städa lägenheter än att inte göra nått alls. Jag jobbade sex dagar på stadium förra veckan det bli pengar det men var sjukt jobbigt för jag hade ju skola också så det var typ 12 timmars arbetsdagar.
Ha det bra och hoppas du får jobba mycket eller får ett till jobb. :)

2007-12-04 @ 17:26:39
Postat av: Camilla..igen

Fiina bilder=) Jodu, jag börjar bli måttligt less på pluggandet nu, men nu är d eju snart färdigpluggat, så
de är bara till att bita ihop=) Kram kram igen

2007-12-04 @ 18:41:26
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0