Upp & Ner

Sitter i soffan, trött i kroppen och en förkyning på G :/

Tog bilen till buss nr 1 i onsdags. Johanna körde själv tillbacka kl 6.10 då jag åkte mot Svenstavik. Där var de bussbyte till nr 2 mot Östersund. Den var inne sent så hann precis med buss nr3 hem till Vännäs. Lång resa, men bra slutmål. Var vaken 22h och hann förutom 8h resa träffa Zandra, Linnea, mamma, Emma, vaxa Nicke, fika hos Jelle å Emil, köra 2 bilar och åka lastbil *effektivt!*

Igår slog jag av på tempot och efter Fia, Johnny, Edwin och Mona åkt blev de en lugn kväll och halsen började öma. Inte sugen på bli sjuk. Men Emma har en plan, hon ha koka häx-brygden som ska hjälpa mot förkylningar så imorgon är de bara att köra igång. Ska hämta den efter jag varit i stan och fixat ryggen.

På torsdamorgon beger jag mig tillbaka till Storhogna för ännu en månad. Jag har någon vecka till på bestämma mig för hur länge jag ska vara kvar där nere. En månad känns mer än tillräckligt just nu, men tiden får väl avslöja.

Tänkte avsluta med bilder från dagens fotning på Linnea =)






Kommentarer
Postat av: Zandra

we like <3

2010-10-18 @ 09:54:34
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0