1a advent

Hade tänkt ge er en lite update på knölen... var som sagt hem och i måndags till kirurgen. De fem minuterna där inne kan sammanfattas till att de gjorde tok ont på fler ställen än knölen som jag inte märkt förr. Hon misstänker att någon led inte är som den bör... Så rädd att de ska vara någon led. Bara de inte hunnit bli kronisk, bönar å ber för de. Självklart ville hon röntga, vilket jag väntat mig. Så hon säger att hon ska skicka en remiss, med ord om att det är bråttom. Dagen efter när jag sitter på bussen påväg söder ut igen ringer dom och frågar var jag röntgat i Stockholm, så dom kan få upp gamla bilderna och jämföra. So far so good, tänkte jag?!

Då i fredags tänkte jag dubbelkolla med röntgen och vara på dom lite. Självklart så hade dom inte fått någon remiss. Ovanligt, nooot! Ringde till kirugen och ifrågasätter, men den skall ha gått iväg. Jag står på mig och tillslut ser hon
- Oj, vi har fått tillbaka den.... har du tagit blodprovet då???
- Vilket prov?
- Krea-provet du ska ta före.
NÄR skulle dom sett att remissen gått tillbaka?! Och NÄR skulle dom informera mig om de provet jag skulle ta?! JAG BLIR TOKIG!!! Dubbelkolla ALLT ÅT DOM *ARRRR*

Blodprov på tisda i Svenstavik har JAG ordna.

Helgen med jobb har varit tung. Ont ont gör de. Så de är nog tur att jag sagt i oturen att jag sagt upp mig, för de här är inte hållbart =(

På tal om annat så är de ju 1a advent idag. Men jag vill helst inte tänka på de, saknar skyltsöndan där hemma ENORMT!!! Gå runt på köpingen, träffa folk, små frysa å mysa. Istället så simmade jag 1h och bubblade lite. Otroligt skönt..



Alla frågar om när jag kommer hem... Jag tror de blir i början av nästa vecka. Någon som vill hjälpa mig julpynta min lägenhet?? Vill ha stämning jag aldrig haft i mitt egna hem..!

Mitt hem just nu...


SAKNAR:

 





KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla in:



crazystarneo.blogg.se



skicka du+neo bilden till mig!



Kram

2010-12-03 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0