Reload

Fullt upp nu förtiden, där av den dåliga uppdateringen. Så jag börjar väl där jag slutade sist...

Dagen efter var de torsda och vår sista kväll med Charlotte. De har verkligen inte gått in än. Inte heller meningen "Jag är klar om 2v", vadå klar?? AHHAHAH :P Kvällen var ganska lämplig ändå, men sliten som få! Klassen såg ut som zoombies!

Vaknade fredamorgon med lite halv ont i magen, IGEN! nej nej nej, tänkte jag. Väl på skolan så gjorde första gruppen iordning resp. säng för ABprovet med manikyr å make-up. Vi som var kunder fick varsitt nummer som vi sedan blev uppropade på. Intressant hur min terapeut la upp behandlingen, de tyckte även Ina. Vi lämnar de där! Skulle verkligen njuta, men min mage var hemsk. Kramper, illamående omvartannat. Låg bara å vred mig, tyckte så synd om mig själv. Men jag har inte sett vad detta beror på -nervositet. När jag känner mig lugn inför dessa slutprov så får jag dessa kramper. Nervositeten har alltså lämnat huvudet och hugger mig i magen ist, no fun! Så jag åt upp min lunch, och när jag satte igånr med min behandling på Sara och la upp en plan i mitt huvudet släppte de allt eftersom, tur nog! Provet var i nästan 3,5h. De tar på kan jag säga att vara igång så länge i ett prov. Känner mig iaf nöjd. Detta prov får vi inte veta något om, utan de kommer på betygen sedan.

Försökte skynde mig hem, handlade lite, städade, åt, duschade och åkte igen. Mötte upp Lisa på Odenplan för lite tjejsnack. Väldigt passande och mysig kväll, tidig också eftersom vi var båda trött. Åkte till centralen å mötte upp Kalle, sen åkte vi hem hit. Blev lite förmycke surr, och sent isäng.

Tog en otroligt efterlängtad sovmorgon... Vaknade 11.15 =) Vi tog en lugn förmidda sedan åkte Kalle tillbaka till Vallentuna och jag till Södertälje. Vi åt go midda och for sedan på bio. Jag å Sofia såg en egen film, Har du hört ryktet om Morgans? Medan Pontus, Sofia å Johan såg snabba cash. Alla nöjda. Var hemma före 24, sååååå trött. Kröp fort isäng och somnadelika så. Kalle kom hit vid 2 sa han, vaknade till emellåt åt å halv sov sen var de djup sömn till hela huset började böka runt vid 8? Sov vidare till väckarn ringde 9, trött trött. Tog en dusch, åt frukost sen var de anatomi. Vid 12 begav vi oss. Kalle skulle till flyget, å jag handla. Skönt att ha de gjort.

Allt annat än sugen på studierna. har gått igenom all anatomi nu... så nu ska de läsa om om om igen, plus resten...bläääääää! Väntar på att mobilen ska ringa... De var någon som skulle kolla på soffan idag. Hm!

Ska nog gå å laga midda, mousaka. De tar en stund (ursäkt för paus i studierna). Imorgon är vår "sista vanliga månda", SJUKT!!! Kväll, sovmorgon...yey. Ska nog träna innan.

Medan dom andra såg klar sin film så roade jag å Sofia oss på Heroncity själv...


Time to do Mousaka =)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du måste bjuda mig på moussaka när du kommer hem!

2010-01-24 @ 19:59:43
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0