6 av 6...Utbildad!?

Alltså nu har slutspurten börja på riktigt... Den började seriöst igår. Skulle börja dagen med ett stärkande gympass som blev till en 50min längre sovmorgon, GÖTT! Dagen var härlig, dricks å allt. Hon var så söt å berömde mig så jag blev generad. *hehe*

Idag var de ett lugnt förmiddaspass. Och eftersom jag, Maria å Malin förberedd i Body-salen igår, så fick halva klassen göra Spa-provet före lunch (och sluta tidigt i em!). Jag bla. Så skönt att få vara först ut för en gångsskull. Kändes helt okej. Inte 100. De kändes bara som en repitionslektion, å då är de svårt att hålla skärpan 100. Vi behövde inte välja produkter, eller skriva kundkort vilket gjorde de ännu "lättare". Nöjd iallafall. I och med detta prov är skolansprov AVKLARADE! Så egentligen är jag numera en Hud och Spaterapeut. =) *LYCKLIG*

Fast som ni kanske inser är jag inte riktigt klar. Nästa vecka är de examens vecka/Cidesco vecka. Namnet Cidesco står för en internationell diplomering. Cidesco finns i många länder, och är man de diplomet så visar de att man uppfyller deras krav. Cidesco är ett ord/namn som kommer och går med fasa under denna utbildning, blandade känslor minst sagt. Nästa vecka är de som sagt våran tur att visa vad vi går för... Måndan är den STORA SKRIVNINGEN 100st flervalsfrågor ska besvaras på 1,5h. 70 rätt är godkänt (hårt!) Eftersom jag är i nedre delen av klasslistan så gör jag min "Beauty"-del på onsdagen (resten tisda). Onsdagen är de pratiskt allt. Klarar man den delen+provet får man gör Spa-delen som för min del är på fredan....

Just nu är jag SPYles på mina böcker/anteckningar, må detta gå vägen. jag kämpar faktiskt...!!!! Snart väntar sängen. Dagens Spa behandling (den sista på varann) var en Spirulina. Otroligt utrensade (höll bokstavligen på kissa på mig!). Den satte fart. Tränade en sväng efteråt, nu sitter jag fast i soffan. Har läst lite olika ämnen, de ska in mer!!! Mycke finns där redan tack å lov ;)

Kommentera gärna... Behöver er alla in i mål!!!

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Här på Rodervägen har du ett helt gäng som är med dig!!! :-) Kör på gumman! Det här grejar du!! KRAM

2010-01-27 @ 13:34:40
Postat av: Emma

Jag vet att du klarar det. Vi tror såå mycket på dig. Mattias hälsa oxå och han tycker att du ska slappna av och ta de lugnt så kommer du klara av de där utan problem!



Kram

2010-01-29 @ 10:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0