To soon?

Helgen är förbi och en ny vecka har tagit fart.

Helgen blev bättre och bättre, eftersom. Den började i fredas med ett besök hos handkirurgen. Nu väntar jag på en magnetröntgen, troligen blir de operation. Men tror jag kommer att bita ihop och spara den i såna fall till skolan har sluta...! Vem vet, de kanske händer ett under i sommar så den försvinner??? =)

Hur som så blev kvällen en lugn hemmakväll, som följdes av massa sömn och sovmorgon. Lördan hände de inte mycke spännande.. Läste lite anatomi, så då förstår ni hur kul jag hade. På kvällen gick jag till Tess på schlagerkväll. David, Sandra och Krister gästade även, trevligt! Kvällen bjöd på oändligt många skratt, vilket jag verkligen behövde. Tack!

Sönda blev jag väckt av Johanna som smsa att dom skulle åka mot Skärholmen, och att jag skulle möta upp dom där. Sagt och gjort åkte jag massa tåg dit ut och träffade min "andra familj". Väldigt trevligt, lunch å allt =) Kvällen blev återigen lugn. Fotleden var mer svullen än på lördan å gjorde sååååå ont. (trampat snett i fredas). Jag borde verkligen få skadepris...! *HAHA*

Idag har vi avverkat dom 3h sista timmarna affärskunskap. De är inte lätt de här med moms... Jösses, en värld för sig!

Imorgon blir de träning före skolan, onsda är de halvdag sen packa, för på torsda blir de Jönköping! Jag fyller dessutom år snart... Hinner verkligen inte med! Längtar inte ens? Eller lite...men mest tills jag åker hem. Hem till huset som kommer vara mitt hem några veckor. 25juni kommer städfirman och städar.... skum känsla. Har skrivit en "Hyresansökan" via sms idag... Väntar på svar! =)

Nu ska jag sova!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åse

God morgon Madicken!

Vilket datum kommer du hem??

Hoppas du får en bra dag!

KRAM KRAM

ps, säkra källor kan nu konstatera att en viss liten prins i skellefte-området är ganska så lik sin minsta lilla moster!!! :-)

2009-05-19 @ 06:47:11
Postat av: Camilla

Va ska du göra i Jönköping? Nåväl, hoppas du inte stressar upp dig alltför mycket..ta de lugnt!

Ihelgen ska vi till skräholmen tror jag..

kram kram

2009-05-19 @ 08:55:57
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Zandra

har du fått nå svar än på din ansökan?

2009-05-19 @ 09:45:38
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Freda

hej hej!

Kul å kommentera sin egen sida =)

Jag landar nästa freda den 29e kl 16.35 i UMEÅ :D YEY!

Jag ska på årsmöte i Jönköping!

Och ja, jag fick just svar =) Jag fick en hyra ett rum i sommar hus Fransson =)



KRAM

2009-05-19 @ 20:41:48
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Trevligt att se dig :D när kommer du upp, längtar ju till våran raggarsväng ;)

2009-05-21 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0