Magkatarr??

Kl 22.30 igår ringde jag till skolan och sjukskrev mig. Magen vred sig så fort jag tänkte på något/någon/allt. När jag väl ringt kunde jag andas ut lite att jag iaf fattat de beslutet. Svårt att somna hade jag hur som... Trots att jag sovit dåligt, och lite natten före och varit klarvaken hela dagen. Magen spelade väl sitt sömn kort igen. Men när jag väl somnade med Carros varma vetekudde sov jag. Första natten på länge som jag sovit rakt igenom utan massa drömmar och stress över allt jag inte kan kontrollera. 

Vaknade vid nio, men låg kvar och halv sov till framåt tio. Kände mig pigg, men eftersom jag redan fattat beslutet att stanna hemma idag, så tvingade jag mig själv de. Jag tog en dusch, åt frukost... Sen vid halv tolv kom illamåendet tillbaka. Så då släppte jag dom sista tankarna över att inte gå till skolan kl 12. De har gått upp och ner hela dagen...! Så rastlös emellanåt, tills magen gjort sig påmind. Carro och Zandra tror att de är/början till magkatarr.

Jag ställde mig och skulle laga midda vid fem eftersom jag var då pigg och rastlös. Började steka kycklingen, då kom kramperna och illamåendet. Men jag bet ihop tills de mesta gick över. Började dricka lite blåbärssoppa å vatten. Åt några tuggor mat, innan jag över gick till soppan igen. Nu har jag massa matlådor, eftersom de var samma i söndags. Hur som vilade jag och gick till affärn. Jag handlade som Zandra sagt: Banan, lite bröd, låglaktos fil, blåbär och loka. Lokan satt bra, och jag har tömt mig på lite luft.

Så nu ska jag göra de svåraste, inte stressa och bara fokusera på nu. Imorgon blir de verkligen piano i skolan. Tur att vi har lektion på eftermiddan. Jag ska leka kund och få ab, med manikyr... skönt!

Satt och kollade igenom min externa hårddisk och hitta massa foton....


Saknar min cykel! Så fin som jag gjorde den förra året...

Min älskade Tyra!

Hittade massa mer, tokigare bilder. Men de får bli en annan gång!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0