Glasklart?

Vilken helg...helt lång, hyfsat mycke sol, lite vänner, mycke jobb...och alldels för mycke ensam tid.

Vi börja väl med Valborg. De blev en intensiv dag med lugn start. Skola, sedan läkaren. Inge vettigt, mer än att mitt blodtryck var iaf normalt igen, nästan för lågt denna gången. Sedan åkte jag till jobbet. Där verkade jag vara efterlängtad. Kom en timme förtidigt, och de behövdes mer än väl. Vilket KAOS. Varor gånger 1000, för att inte tala om kunderna. Slut som få var vi sedan. Jag tog tågen ner till Södertälje och kom precis till fyverkerierna. Kvällen blev lugn med många skratt hos Sofia och Pontus. Vi hade en "egen kväll". Somnade gott i "min säng".

Åkte hem och intog gräsmattan i horisontellt läge, skönt! Friden varade inte allt för länge, men de är kul med telefonsamtal också..haha. Sedan gick jag upp till mig, ja tillslut (INGA KOMMENTARER). Kvällen blev tidig, med laddning inför lördagen.

Upp kl 7 och gjorde mig klar för jobbet. Underbart skön promenad dit, med solen i ansiktet. Hade gärna varit kvar där ute, men chefen ville hellre ha mig inomhus. Dom två första timmarna innan öppning gick till att packa ner och upp hela nyhetshyllan. Hur som rullade dagen på fint, mycket att göra som sagt. Sedan lagade go midda och njöt. Slumrade till lite på soffan och vaknade riktigt illamånende, tråkigt.

Tog sovmorgon sönda och vaknade "pigg". Åkte och tränade, handlade innan senare tog itu med fönsterna. Riktigt duktigt må jag säga. Kvällen blev lugn. Dateade Julia en stund, trevligt!

Idag vaknade jag vid 6, mådde bläää. Sov tills klockan ringde och tog mig till skolan. Ursch! Fick en manikyr på en kvinna från Kalix, helt underbar. Jag bra eftersom jag bara behövde sitta still. Direkt jag ställde mig upp kom allt över mig igen. Så vi epilerade innan de blev lunch. Åt på skolan, kanske inte smartast, satt tills krampen hade givit sig. Packade ihop och for hem. Gick in på 7-11 och köpte blåbärssoppa. Lär behövas. Magen snurrar, mullrar å har sig. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Så nu missar ja yogan idag. Bättre de än kunder iaf. Hoppas på ett snabbt slut på detta!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0