Besviken

Var är alla kommentarer?? Fungerar inte min sida??? Jag som bjudit på massa bilder och allt.....!!!!!

Kort uppdatering av veckan....

Tisda förmidda hade vi våran första epilering på kund. Riktigt kul. Jag å Elif hade först en dam på 70år, sen en annan kvinna. Intressant de här med hår....! Eftermiddan bjöd på 3h affärskunskap med Reidar. Mycke att ta in!

Igår fick jag leka kund/elev i en annan klass. Fick en kleopatra-behandling (helkropps peeling, inpackning, ampull och masssage och mask i ansiktet, och slutligen insmörjning). Ja, de va lika underbart som de låter. Kändes bra efter allt som varit.

Idag har vi haft yttligare 3h med Reidar, har 3 till på månda. Sedan 1,5v att plugga in allt med moms, skatter, företagsformer mm mm. Jösses, inte lätt!!! Sofia, du borde verkligen låna boken vi fick om Reidar. En väldigt bra bok om hur man startar företag! Ikväll har jag shoppa lite med Malin. En ny UNDERBAR mini-plattång, me love efter ett snab prov! Sen åkte jag hem och gjorde en "mat-paj". Passade på att he tummen mot kanten.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Har kylt och smörjt med ägg-vita, precis som mamma Fransson sa. De smärtar!!! =(

Imorgon är de en dag med hand-kirurgen, väntan på telefon samtal.... Varför ska boende bråka med hela tiden?? Hoppas Lukas löser nästa veckas boende i Jönköping... orkar inte!

Dags å sova.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åse

God morgon Madicken!

Jag har varit jättedålig på att kommentera!! Läser alltid - varje dag - och tänker att jag ska skriva nåt men.....sen!! Och det där sen har en förmåga att aldrig bli lixom!! :-)

Den där behandlingen du fick lät ju löjligt skön!

Ha det gott! Kram

2009-05-15 @ 07:17:16
Postat av: Camilla

Jadu..lät skönt det där med massagen;) Det där med kommentarerna...det blir som det blir...men nu kommer de en från mig iaf...sen hoppas jag du kommenterar nångång hos mig mä...annars så;)

2009-05-15 @ 07:40:06
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag har inte kunnat svara för jag har inte orkat köpa något mobilkort...



Visst är plattången bra! Den är ju super om man ska göra lockar och det har vi ju redan konstaterat på ditt hår :)



Saknar dig också!!!

Jag ska upp till vns helgen den 12, 13 juni, vi ska hjälpa sara och tommy med huset och sen har veronica 50-årskalas.

Kommer du ner/upp (beror på vars man är) hit nåt?



Puss o kram!

2009-05-16 @ 12:43:12
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Zandra

förlåt, jag har haft fullt upp och du har skrivit så halvlånga inlägg :D har nätt och jämnt hunnit läsa dom :D

2009-05-16 @ 20:36:14
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0