22år senare

Jag är numera 22år. 22? Helt sjukt, jag vet. Alla trodde ändå att jag fyllde 25 eller 26 här nere. Undra om jag ska ta de som någe positivt?? Hur som, är jag ung än!

Tänkte bara lite snabbt uppdatera er om läget, med tanke på förra veckas deppning. Jag jobbar på att förstå innebörden i förra veckans samtal och just nu ta en dag i taget. Oron tar mig ingen vart!

Jönköping var bra. Väldigt fint, underbar hus. Har fota lite. Emma hade mest min kamera, så bilder kanske kommer sen. Dock så ska allt gott ha något ont med sig. Min liktorn försvann, så fredamorgon föll jag pladask när jag å Ewe hade duscha vid kl 7. Fotled, knä tog stryk. Väldigt mörbultad. Självklart slog jag i min onda vänstra handled *AAAJ!* Med mig hem tog jag fina minnen och förkylning, mest hals ont.

Sönda kom jag hem helt WASTED (trött!!). Hade slumra mellan Nässjö-Stockholm i 1 klass, mmm! Kvällen blev en underbar picknic med Julia på hennes duschdraperi bak på gräsmattan hos henne. Hon bjöd på underbara räkor! Hemma vid 23, då jag ställde mig mitt i allt och bakade paj.

Månda, igår, min födelsedag... Jag vaknade flera gånger, hade svårt att andas, svälja pga förkylningen. Så vid 9 klev jag upp. Fick massa sms, å hälsningar. Dock inte av min Hilde å Nils, eftersom min bror glömde... Väntar fortfarande! Pajerna som jag bakat kvällen innan bjöd jag klassen på, mycket uppskattat. Min sista kund blev min första bikinivax på kund, väldigt snyggt!

Idag har de varit en lååååååååååååååååång dag. Åkte vid 7.40. Skola med 2 pedikyrer, först på salongen sen på lektion. Fina fötter har jag nu! Sen kom taggade vi Vårruset. Väl där var de lite halv mullet, små regn, men inte så kallt. Jag å Sofia tappade bort min klass, så vi körde vårt race. Kom iväg först i sista start, inte bra. För jag hade bråttom. Så trots min hals joggade vi och hade bra gång tempo där emellan. (Krax och hes!). Väl i mål tog jag min väska från Kaisa i farten och halv sprang mot bussen mot sjukhuset. Stressad var jag, och sen blev jag, eftersom dom ändrat min tid på eftermiddan. Så jag sprang in och höll tummarna. Karln var sen, så jag fick komma in efter ett tag. Roligt med magnet röntgen, somnade nästan!

Klockan är bajs mycke. Kom hem för typ en timme sen. Så skönt med dusch å att sitta. Nu börjar mitt hår torka... måste verkligen sova. Imorgon är de sista kvällen innan lovet, så sovmorgon blir de. 3 dagar kvar....YEY!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i efterskott. Jag e inte så snabb jag heller.

Hoppas att du hade en bra dag?



Kram kram...

PS: Inte länge kvar till jobb nu =)

2009-05-27 @ 09:03:40
URL: http:// pedersenanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ikväll är det min tur att inta vårruset, dock är min plan att springa hele vägen, vi får väls ehur det blir med den saken. Just nu blåser det massor, hoppas dte lugnat ner sig till kvällen. Hoppas din handled mår bra och att du har en bra dag i skolan.

Kram

2009-05-27 @ 11:22:16
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Zandra

saknar dig !!

Längtar till på freda när jag får träffa min freda ;)

2009-05-27 @ 19:55:16
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0