Vilo dag

HELT SJUKT TRÖTT är jag! Om en timme intar ja min säng...longing for it!

Veckan här nere har rasat iväg, inte varit ledig/själv många minuter. Som sagt så sov Arvid över tisda-onsda. Han åkte vidare redan vid 7, fast jag hade sovmorgon så jag sov gott vidare. Den kvällen gick till att landa och bara andas och se Greys så klart =)

Torsda gick också fort, mycke kunder i var de hela veckan. Och när skolan var slut var de race hem och hämta jobbar kläder och jobba till stängning.
På fredan visste jag om att jag skulle jobba, så då tog jag på mig dom kläderna direkt på morgonen. Hem kom jag efter kl 20, väldigt slut. Lagomt vid 17.30 förlorade vi kontakten med banken så kortläsarna inte fungerade som dom skulle. Bara när dom kände för de. Långa köer, lite bittra kunder och otroligt intensivt. Så kvällen blev lugn och laddning inför lördan.

Freda var på ett till sätt inte den bästa. Vi hade våran första riktiga epileringslektion. Nålar in i hårsäckarna, på med ström *AAAJJJJ*! Gick bättre än jag trodde att vara terapeut, trots min nål-skräck. Men att ligga där.. FRUKTANSVÄRT!

Lördamorgon tog jag mig en promenad till jobbet efter en dålig natts sömn. Kortläsarna fungerade återigen, och allt var frid och fröjd i ca 30min efter öppning, tills ena kassan la av. Den ville inge mer. Så en kassa kort gav återigen köer, bittra kunder och stress. Slut var bara för namnet sen! Hem och hade några jobbiga timmar, sen kom Malin och de slutade med att vi for på 50-tals bowling på Gullmarksplan som Sandra på jobbet taggat mig på. Vissa var sååå fina =) Vi spelade en omgång, och drog sedan vidare till Kelly´s där Malins pojkvän och hans kompisar var. Dom hade nämligen varit på Metallica. Tur som vi hade fick vi stå i VIP-kön eftersom Dannes kompis var stammis där. Sen så var de 23års gräns, men oss i VIP tog dom ej leg på, tack å lov. Timmarna försvann, sen åt vi på Max. Godaste på väldigt, väldigt länge...mm, lyx! Sedan åkte vi alla hem hit och somnade omgående.

Efter 11 imorse var Danne tvungen att åka hem mot Avesta, så Malin följd med han in till stan. Själv klev jag upp, efter alldels för lite sömn och började tvätta. Först en maskin med alla kläder, sen nr 2 med skol och arbetskläder. Upptäcker när jag lagt i maskin nr 3, att de är lite kallt i torkskåpet, kläderna inte torkat. Så jag vrider på 95 grader. Kommer ner för att tömma maskin nr 3 med sängkläder, och handdukar. Fortfarande bara kalluft i torkskåpet *SUCK*. Nu hänger de saker ÖVERALLT här!

Hur som är de ny vecka imorgon, och nya tag. 2 nya kurser, dermatologi och praktisk marknadsföring, Sen ska jag till läkaren, Mamma Fransson kommer som kund på torsda *LYCKA*, min dammsugare flyttar nere *LYCKA*. Nu ska jag se lite tv innan ..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Här kommer några mobil bilder från förra helgen...

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ =) (Johnnys bil)

Tyra bevakade packning på söndakväll

Stolt moster med Edwin, 7 veckor och 2 dagar

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj vilken snygging!

Och att det redan har gått sju veckor, ofattbart!



2009-03-08 @ 21:55:06
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Zandra

Det var en alldeles för kort helg du var uppe. Måste bli en längre helg nästa gång.

Och visst kommer du ihåg nu att tvätta lakan och handdukar först nästa gång?

2009-03-09 @ 07:57:26
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Vi kommer ner med Hugo till dig, han rymms längst in och får trängas med Sofias joxs.Riktig snygg med sitt röda hår och svarta ögon. Han får du säkert mycke glädje med, han har ett bra sug.Jag längtar till min sköna behandling. Puss å Kram

2009-03-09 @ 23:35:00
Postat av: Sofia

Hej hej! Har just fikat lite grann, satt igång en tvätt (fick den nya, fina, tysta, fungerande tvättmaskinen igår! Det är sååå kul att tvätta!!!)och vilar mina ben efter en promenad på 1.5 timmar i snöblåst. Edwin ligger och sover i vagnen på altanen, så jag har det rätt skönt faktiskt! :) Ville bara säga att du kan ju titta in på vk och norran.se i veckan, kanske imorgon, och se om du känner igen någon.... Ha det så bra!

Sofia

2009-03-10 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0